[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Vervangen uitlaat : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu vr apr 26, 2024 3:22 pm

Vervangen uitlaat

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Vervangen uitlaat

Berichtdoor verkuilm » zo feb 05, 2023 10:36 pm

Dacht al wat maakt mijn 200CE uit 1994 een sport geluid.
Laatste bocht helemaal door. Wel even voor nood plaat op gelast.
Iemand nog ervaring waar ik een hele uitlaat met kat kan bestellen? Kat en twee dempers?

Mercedes heeft de kat niet meer. Bij mn vorige was de kat om zeep. Zelfde 2 liter 16v maar dealer had kat niet

Ik had daar toen de bosal KAT gekocht. Mwa lag te laag. Als je onder de auto keek net een stier :D
Avatar gebruiker
verkuilm
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo jul 14, 2019 10:23 am
Roepnaam:
Type wagen: E200 Coupé
Bouwjaar: 1994
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten