[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Verwarming blijft hoe dan ook voluit staan : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu za apr 27, 2024 11:41 pm

Verwarming blijft hoe dan ook voluit staan

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Verwarming blijft hoe dan ook voluit staan

Berichtdoor Johannes » ma jun 27, 2011 2:46 pm

Om gek van te worden: de verwarming van mijn 200D (zonder airco) 1985 blijft voluit loeien. Natuurlijk het forum afgezocht naar een oplossing, maar niet echt gevonden:
Wat zijn mijn bevindingen??
Zwarte plek op de printplaat van de regelaar ontdekt, dus deze maar eens vervangen: dat hielp niets enalles leek ontregeld en onbestuurbaar, wellicht een verkeerde regelaar ( schijnen verschillend te zijn)
Toen een andere regelaar gekocht met exact hetzelfde onderdeelnummer: deze vandaag gemonteerd: wederom zonder resultaat.
Wanneer de motor loopt, dan werkt het luchtpompje naast de interieurverlichting, want er blijft een stukje papier aan het roostertje hangen en wanneer ik hem uitzet, valt het er af. Ook heb ik het duoventil opengehad: leek brandschoon, en wanneer ik er spanning op zet ( middelste poortje en buitenste:) dan hoor ik hem schakelen.
Wanneer ik de spanning meet op het stekkertje welke op het duoventiel gedrukt zit, meet ik aan de ene kant circa 4,5 volt en aan de andere kant 2,5 volt. Of ik de schakelaars binnen nu op minimum of maximium zet, dat maakt niets uit.
Lijkt me toch iets mis te zijn met de regeling???
Wie o wie zet mij op het goede spoor ??? Bij 30 graden met de kachel aan wordt door het open dakje niet goedgemaakt.....
Avatar gebruiker
Johannes
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 217
Geregistreerd: di nov 30, 2010 4:12 pm
Woonplaats: Prov. Noord Holland
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast