Ik heb zo'n alarm ook. Ik zag die Becker kast wel zitten bij passagierszijde maar dacht dat het een overblijfsel was van de oude radio. Goed om te weten, dan laat ik hem zitten
Er tikt bij mij ook wel iets daar ergens rechtsvoor. Ik heb niet precies kunnen pinpointen waar het vandaan komt maar ik ga eens kijken of het uit dat kastje komt.
Mijn alarm werkt wel goed overigens. Heel incidenteel gaat hij echter ook af als ik de deur gewoon van het slot af haal. Dan draai ik hem weer op slot en dan weer los, dan gaat het alarm (getoeter) uit.
Je kunt je alarm gemakkelijk testen door je raampje open te zetten, auto afsluiten, als het goed is heeft je '86-er geen comfortmodule en blijft het raam open. Vervolgens steek je je arm naar binnen en ontgrendel je de auto van binnenuit.
Je kunt de sensoren van alle deuren, motorkap en kofferdeksel (die is geloof ik ook beveiligd) afzonderlijk testen door het betreffende onderdeel open te zetten, de 'sensor' of beter: schakelaar voor de gek houden door deze bv 'dicht' te doen met een tie-wrap. Vergrendelen en het ding loshalen.
Gevraagd: Honda viertakt brommers en onderdelen in elke staat.
SS50, CD50, C50, C70, C90, Dax, Chaly, Monkey, ZB enz