Geen idee hoe dit bij een 104 motor zit maar als je het hebt over rubberen manchette de onder spinnenkop zal je de zool op foto bedoelen, nr 50
De andere foto zou ik 29 maar vooral 8 en ook slag 5 vernieuwen (bovenste foto)
Globaal:(en er vanuit gaande dat ik je goed begrijp)
Luchtfilter er uiteraard af
Alle brandstofleidingen loshalen zowel op de spinnenkop als op de injectoren
Toevoer en retour brandstofleiding los
Het hele aluminium blok zit met drie boutjes vast
Als je het ding in handen hebt alle boutjes aan de onderkant eruit, er zitten er ook drie bovenop.
Rubberen zool eruit, de boel schoonmaken en de nieuwe er in en alles in omgekeerde volgorde vast.
Let op dat je de aluminium busjes van de leidingen er rechtstandig in draait, en vooral ook dat de rubberen manchet goed helemaal rondom aan de onderkant afsluit
Desnoods de luchtweger er even af om de rubberen rand van binnenuit op zijn plaats te brengen.
Neem er de tijd voor.