''Wat mij is opgevallen dat bij twee injectorklemmen de schroefgaten zijn dolgedraaid.
Deze waren met kit dichtgekit.Toen ik er nieuwe bouten in draaide gebeurde er weining de injectorrubbers worden denk ik niet goed afgedicht.''
1.Ik denk dat je motor valse lucht trekt, dit kan ik opmaken uit jou tekst.
2. Injectoren vervuild geraakt, ik zelf spuit remreiniger door de injectoren bij het terug plaatsen van de injectoren.
Opmerking: Paar jaar geleden toen ik mijn co2 aan het afstellen was had ik ook prolemen met het starten en lopen van de motor nadat ik aan het co2 schroefje had gedraaid. Voordat ik de motor wilden starten duwde ik even de gasklep helemaal omlaag en dit gaf telkens resultaat wanneer de motor verzoop of niet wilden starten. Hierdoor wilde de motor wel aanslaan maar viel weer uit. Terug starten lukte niet wel als ik de gasklep 1xtje omlaag drukte en los liet. Als de motor start dan is het makkelijker om de co2 aftestellen
Ik denk dat het hoofd probleem valse lucht is langs je injectorklemmen en de ketting reactie hierop een te rijke of arme mengsel (CO2 afstelling)