[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
voorstoel ce vergrendeling : Interieur

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu wo mei 01, 2024 12:03 am

voorstoel ce vergrendeling

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

voorstoel ce vergrendeling

Berichtdoor keggel » za sep 18, 2010 3:19 am

Ik ben bezig met aanschaf van een 230CE

De auto is goed, maar heeft 2 probleempjes waar ik niet direct raad mee weet.

het eerste is: de vergrendeling van de voorstoelen. Na het neerklappen en terugstellen van de rugleuning vergrendeld de bestuurdersstoel niet, je kan hem weer neerklappen zonder het knopje in te hoeven drukken.
Zal vast een bekend probleem zijn, maar de 124 is nog nieuw voor mij. Iemand raad?

Het tweede: de airco is losgekoppeld omdat hij volgens de eigenaar de accu leegtrok????
Natuurlijk meldt de eigenaar dat vullen het probleem moet verhelpen, maar ik denk toch dat er iets met de compressor of de aansturing mis is.
Van de 123 weet ik dat de airco een erg ingewikkeld systeem is, dus ik heb er schrik voor.
Zeker omdat de wagen een automatische airco heeft.
keggel
 


Re: voorstoel ce vergrendeling

Berichtdoor Rob300 » za sep 18, 2010 7:17 am

Zodra de auto gestart is moeten de voorstoelen vergrendelen.... als het niet werkt of helemaal niet werkt (dus altijd ,,los,, staan heeft de auto een vacuumprobleem .... de airco ..... tja ..... voordat je de auto koopt laat de verkoper het maar in orde maken .... heeft tie daar geen zin in .....ga dan verder met shoppen..... er staan er zat te koop.

Rob
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 744
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 5:51 am
Woonplaats: Rotterdam
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja


Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten