[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W124 200D Vraag : Diesel Specifiek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu ma apr 29, 2024 3:02 am

W124 200D Vraag

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

W124 200D Vraag

Berichtdoor Matgap38 » wo dec 21, 2011 1:32 pm

Halo beste leden,

Ik zit te kijken een maat van mij heeft een W124 200D bj 92 en ik een bj 86 200D inprincipe zijn het dezelfde auto's we willen beiden onderdelen vervangen maar ik kan het met korting krijgen ivm oldtimer en hij niet nu is mijn vraag passen de meeste onderdelen of misschien wel alle onderdelen van mijn 86 er op zijn 92 er ? ik neem aan de filters wel.
Matgap38
 


Re: W124 200D Vraag

Berichtdoor Diesel-driver » wo dec 21, 2011 8:10 pm

200D motoren zijn volgens mij hetzelfde.
alleen 250 en 300D verschillen want later zijn er turbo's bijgekomen.

check het anders even op kenteken.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/

succes,
Avatar gebruiker
Diesel-driver
Senior Boarder
Senior Boarder
 
Berichten: 59
Geregistreerd: ma okt 18, 2010 2:34 pm
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee


Keer terug naar Diesel Specifiek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast