[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
W124 hardyschijf : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 9:39 pm

W124 hardyschijf

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

W124 hardyschijf

Berichtdoor Halil300CE » zo jun 17, 2012 3:15 pm

Ik heb een kleine probleem met de hardyschijf achter bij de cardan. het zit namelijk zo. Ik heb in mijn 230E van 86 een 300TD motor ingelepeld. Nu heb ik de cardan van de 230E er nog steeds onder hangen. Ik heb wel de cardan as van de 300TD overgenomen. Nu heb ik het probleem dat mijn achterste hardyschijf niet gemonteerd kan worden op de cardan van de 230E (valt een beetje groter uit). Mijn vraag is of de koppelstuk ook los verkrijgbaar is. Hierbij heb ik het over de koppelstuk tussen de hardyschijf en de cardan zelf. Of moet ik een compleet andere cardan nemen die wel past??
Halil300CE
Junior Boarder
Junior Boarder
 
Berichten: 33
Geregistreerd: ma jun 28, 2010 11:35 am
Woonplaats: Heusden
Type wagen: 300D Turbo
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten