hallo,
Ik dacht dat ik op het dieptepunt zat maar het kan blijkbaar nog erger.
Plastic binnenscherm en Dashbord gedemonteerd en geluidsisolatie van het schutbord gehaald en de vloerbedekking eruit gehaald. Ik ben toch wel wat gewend maar nu ben ik toch redelijk geschrokken. Wat een roestige gatenkaas ik aan de rechtse zijde aantreft
Als ik dit een paar jaar geleden net voor het stallen had geweten had hij toen toch een enkele reis Hoogovens IJmuiden gehad.
Je bewaart iets om belastingvrij te worden, koop er een donor bij
demonteer nog een auto voor het interieur, keertje brand gehad en je garagevloer oliebestendig gemaakt en dan de moed opgeven? DAT ZAL TOCH ZEKER NIET?
Hopen maar dat ik met de ergste kant(RV) ben begonnen.
De eerste twee platen er reeds ingelast,het positieve nieuws is dat de zelf gedane update aan mijn laskar
(professionele toorts en fase
relais en omvormertje gemonteerd zodat ik geen constante stroom meer op mijn lasdraad heeft) uitstekend is gelukt en hij prettig werkt. omdat ik nu eenmaal doorzet waar ik aan begonnen ben zal hij nog overuren gaan draaien.
Maandagavond de veerpoot compleet weghalen om er vanaf de buitenzijde beter bij te kunnen.Mijn huid en ogen
kunnen slecht tegen lasdampen dus kijken of we straks de oogjes dicht kunnen houden
.En dan te bedenken dat je dan moe zit te netten en dan op MP een voor het oog strakke redelijk roestvrije zilvergrijze 250TD van 86 tegenkomt voor maar 2500 euri's!
Dan voel je je eigen toch een tobbert?
groeten en succes bij jullie MB werk, Nico