[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wegenwacht : W124 - Van alles wat....

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 8:05 pm

Wegenwacht

Hier kun je over van alles en nog wat kletsen omtrend de W124.
Leuk filmpje met een W124? Of met de W124 iets leuks mee gemaakt?
Plaats het hier!
(Geen vragen over de W124)

Wegenwacht

Berichtdoor Benzer » ma apr 21, 2014 10:33 pm

Beste mede Benzers,

Graag maak ik gebruik van dit mooie forum om het als podium te gebruiken om de Wegenwacht, en in het bijzonder de man(nen) die het waar moeten maken, een daverend compliment te geven.

Vandaag had ik even het idee dat mijn dynamo in puin gedraaid was. Vrijwel bij stilstaan, god zij dank, viel de stuurbekrachtiging uit en alle lampen op het dashboard lichten op. Aan de kant gezet en motorklep omhoog. Multiriem eraf. Daarbij viel op dat de poelie van de dynamo wel erg scheef stond. Gedachten gaan direct naar het lager.
Wegenwacht gebeld en met een kwartier stond er een kanarie gele bus naast me. Monteur Mark (6550) stapt met een brede lach uit en steld zich voor.

Die ontdekt dat de moer op de as van de dynamo is los gelopen. Dynamo onder de Benz uit en zien wat er aan de hand is.
Spie weg. Geloof het of niet maar die werd ter plekke gemaakt. Samen wel te verstaan. Slijptol, vijl, bankschroef, tangen noem maar op. Alles werd uit de kast getrokken. Een kistje kwam te voorschijn met allerhande zaken erin.
Van een (krul) veer hebben we samen uit die veer een spie gemaakt.

Ik sprak mijn verbazing uit dat hij daar aan begon. Dat dat, in deze tijd, (nog) kan. Vol enthousiasme zegt ie dat dit de klussen zijn die hij het liefst heeft. Geweldig niet. Papa rijdt weer. Hulde. Hulde aan deze toppers.

Dit wilde ik even met jullie delen.

mvg George.
Bijlagen
WW1.jpg
WW1.jpg (39.76 KiB) 1123 keer bekeken
WW2.jpg
WW2.jpg (42.01 KiB) 1123 keer bekeken
Sterren gaan altijd voorop.
Avatar gebruiker
Benzer
Silver Boarder
Silver Boarder
 
Berichten: 184
Geregistreerd: ma feb 14, 2011 7:47 pm
Woonplaats: Groene Hart
Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:


Re: Wegenwacht

Berichtdoor Sebastiaancocoon » ma apr 21, 2014 10:35 pm

kijk dat noem ik service. menig ander monteur zou hem laten afslepen naar een garage.

gelukkig is het gelukt en kon je vrolijk verder rijden :)
Avatar gebruiker
Sebastiaancocoon
Diamant Boarder
Diamant Boarder
 
Berichten: 2287
Geregistreerd: di okt 25, 2011 2:06 pm
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Wegenwacht

Berichtdoor Gordi044 » ma apr 21, 2014 11:05 pm

Beste George.
Dit is nu het verschil tussen de wegenwacht en andere instanties die zeggen hetzelfde te doen maar dat echt niet waarmaken en veelal niet eens goed geschoold personeel in dienst hebben.
Ik hou van mijn werk en van auto's die defect zijn al helemaal als er een leuke uitdaging aan vast zit. [welk merk dan ook]
Deze wegenwachter heeft vanuit ANWB opleidingen het DNA meegekregen er alles aan te doen iemand rijdend thuis te krijgen zoals dit met velen van ons is gebeurd.
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis [4 miljoen leden hebben allemaal zo hun belang en opvattingen] maar de instelling langs de weg door ons wegenwachten is altijd 100%
Groet Erwin : Wegenwachter No 9107
Gordi044
 


Re: Wegenwacht

Berichtdoor Gullwing » di apr 22, 2014 12:37 am

Het leukste komt meestal daarna. De pechvogel bedankt de ww monteur uitvoerig en zegt daar niet zelden bij als ik maar rijdend thuis kom.
Niet alle geimproviseerde oplossingen hebben door hun aard een lange levensduur.
Dan is de verbazing groot dat ze met de noodreparatie nog heen en terug naar Moskou
zijn gereden.
Gullwing
 


Keer terug naar W124 - Van alles wat....

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten