Ist wat voor mij ????????????

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Michel
Type wagen: 500E
Bouwjaar: 1992
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Ist wat voor mij ????????????

Bericht door W124500E »

Verstappen schreef:Is dit niet wat voor jou Willem?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/merc ... zwart.html

Oke het is niet een dikke 500E, maar wel een lekkere 8 cilinder waar je zeker de blits mee kunt maken in Friesland ;)
Haha een 400E met die stand kost in oke staat 10k +

12000 van gemaakt

Tellerstand is denk ik .............,
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.

Bericht door Verstappen »

Precies, dat denk je...........
Maar dat weet je niet, als je overal al van te voren van uitgaat dat iets niks kan zijn om het simpele feit dat die te
goedkoop aangeboden word zal je ook nooit tegen een koopje aanlopen.
De tijd dat deze benzineslurpers als warme broodjes over de toonbank gingen is wel voorbij met de benzine prijzen van nu.

@Willie, als je perse een dikke 8cilinder wilt kun je ook eens denken aan een W126, een dikke SEC
past denk ik ook wel perfect bij je
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Bericht door W124500E »

Quoten met een direct er boven staand bericht is onnodig en ook nog eens niet toegestaan.

Er zijn zat fans die jouw graag een goedkope V8 zien kopen Willie

Geen leuker vermaak dan ............

Neem de tijd, iets wat te mooi is om waar te zijn is dat ook niet

Willie
Gun je de wereld maar heb gewoon altijd 5000 achter de hand dan zit je ook niet te zweten als iets kapot gaat.
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jul 18, 2014 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten met een direct er boven staand bericht is onnodig en ook nog eens niet toegestaan.
PCC124

Bericht door PCC124 »

Ho ff Michel, als je op mij doelt dan heb je het mis. Ik zie dat willie m wil kopen terwijl hem dat afgeraden wordt. Ik gun het hem ook dt hij er gelukkig van wordt. Hij lijkt niet overtuigt terwijl er een overmaat is aan andersdenkenden. Het is zijn goed recht zo'n risico te lopen. Ik ben wel benieuwd wie er dan gelijk heeft gehad.
Het is voor mij zuiver dat.
(zo, da ben k efkes kwijt)
Michel1975

Bericht door Michel1975 »

Verstappen schreef: @Willie, als je perse een dikke 8cilinder wilt kun je ook eens denken aan een W126, een dikke SEC
past denk ik ook wel perfect bij je
Jammer. Je opmerkingen tot op heden sneden hout maar gelukkig is niemand vies van een beetje vooroordelen en veroordelen.
Met andere woorden domme opmerking. Alle waar naar zijn geld maar als ex-SEC bezitter in nieuwstaat sla je in mijn ogen echt finaal de plank mis.
verkoop133%20134043.jpg
verkoop133%20134043.jpg (104.94 KiB) 2176 keer bekeken
verkoop133%20134013.jpg
verkoop133%20134013.jpg (118.32 KiB) 2176 keer bekeken
Verstappen
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 300E
Bouwjaar: N.n.b.

Bericht door Verstappen »

Last van het warme weer?, wat voor vooroordeel?
TS zoek een 8cilinder waar die een beetje de blits mee kan maken, bij Mercedes denk ik dan aan een SEC.
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
Michel1975

Bericht door Michel1975 »

Nee hoor geen last van de warmte. Dat ik je bericht las had ik even de indruk dat je hem de SEC vanwege het imago aanraadde. Maar als ik je bericht teruglees en je reactie op de mijne lees ik tussen de regels door wat je precies bedoelde.

Overigens voor de TS ook met dit budget is een SEC niets voor jou. Of je moet er geen moeite mee hebben dat je auto 1 op 6 rijdt en de auto die je aankoopt redelijk krokant is?
Loekaaz

Bericht door Loekaaz »

William (die met die 500E van 3500 euro en 325dkm op de klok en die 3.0-24 Cabrio) heeft ook voor een prikkie een 500E gekocht met wat werk, en is er nu dolgelukkig mee. Iedereen raadde het hem af, en uiteindelijk is hij nu de lachende derde, want hij zag er w├®l heil in, en heeft goed gekeken wat hij zichzelf op de hals kon halen.

Dus Willem, als je het risico aandurft, gewoon halen dat ding joh!
W124500E
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Bericht door W124500E »

dit is ietwat voorbarig de auto van william gaat nog wel wat euros opslokken met zijn ambitie om hem 100% te krijgen is net begonnen met wat cosmetisch werk wat je om de 2 a 3 jaar kan herhalen weet ik helaas uit ervaring. het herstellen naar 100% staat los van onvoorzien onderhoud dat komt er nog bij. Pas nog met william gesproken over 2 nieuwe schermen, die heb je voor 1000 euro (dealer 1450 in BTW) in je handen in de grond verf :lol: .Neem je oude schermen zijn ze de helft maar wel met een paar jaar met roest.

wat allemaal niet erg is als je het maar weet, dus wat ik afraad is een koopje te pakken en niks meer achter de hand te hebben.

en voor mijn part koopt hij hem gewoon zou me worst wezen maar niet zeggen dat je niet gewaarschuwd ben je hebt gewoon wat euros nodig om het goed te krijgen
DJS
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee

Bericht door DJS »

Het grootste probleem van deze wagen vind ik dan ook niet het onderhoud, wat ook zeker niet moet worden onderschat, maar het duistere verleden. Dan koop je straks zo'n dikke V8, steek je er wat spaarcenten in om vervolgens aangehouden te worden en je kenteken kwijt te raken omdat de wagen omgekat blijkt te zijn.
Plaats reactie