Lekke inspuitleiding 200D

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.
Plaats reactie
Nico84

Lekke inspuitleiding 200D

Bericht door Nico84 »

Lekke inspuitleiding.

Helaas na veel te hebben gelezen op dit forum maar niet kunnen vinden wat ik zocht.
Er is bij mij een inspuitleiding gescheurd, op zich geen probleem en deze vervang ik ook. Alleen hij is gescheurd doordat deze vanaf de pomp tot de injector niet word ondersteund en dus kapot trilt. Mijn W124 vraagbaak ingekeken, op internet om tekeningen/foto's gezocht maar ik kan nergens duidelijk zien hoe de leidingen ondersteund behoren te worden.
Volgens mij horen cil. 1 t/m 3 langs een soort beugel die op het spruitstuk zit maar waar cil. 4 word ondersteund is mij niet duidelijk.
Heeft iemand van jullie misschien een fotootje of nog mooier een schematisch tekeningetje hoe dit bevestigd behoord te zijn?

grt Nico
Mafkees

Re: Lekke inspuitleiding 200D

Bericht door Mafkees »

Er horen zeker beugeltjes op, anders gewoon bij de MB dealer bestellen. Vraag je er gelijk een tekening bij van de EPC.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Bericht door Gombal »

Denk dat je hier wel wat mee kan:
200D dieselleiding steun.jpg

In het pdfje staat hoe het hoort te zitten, plaatje is van een 603 (300D) maar voor cilinder 4 is het principe hetzelfde, staat er ook op in het duits.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
Nico84

Bericht door Nico84 »

is gelukt bedankt!
Plaats reactie