Heb m'n weg gevonden naar dit forum vanuit het Belgenland en doorheen de woestenij van Mercedes fora!
Ik rijd sinds juli 2011 met een W124 260E uit 1990 als dagelijkse wagen. Still loving every minute
Auto aangekocht met 129000km, ondertussen zitten we ergens rond de 167000km.
Heeft al zijn probleempjes gehad, maar over het algemeen een erg comfortabele en betrouwbare wagen, die al wat uithoeken van Europa heeft gezien ondertussen. Er zijn schoonheidsfoutjes, maar we proberen die beetje bij beetje op te lossen. Heeft jarenlang z'n eigen garage gehad, maar laatste anderhalf jaar slaapt hij uit noodzaak buiten. Tegen m'n zin maar er is geen andere mogelijkheid momenteel. Best wel schrijnend hoe hard een auto achteruit gaat als die altijd buiten staat
Roest is er nauwelijks, volgend project is subframes er onder uit en alle ophangingsrubbers vernieuwen alsook het subframe aanpakken (toch beetje roest daar). Wielkasten zijn bij aankoop volledig roestvrij gemaakt en behandeld.
Hopelijk kan ik hier veel bijleren, en misschien ook eens wat bijdragen. Een leuk koopje is ook altijd meegenomen natuurlijk.
Stiekem droom ik wel van een 300TE wegens de bruikbaarheid, of een 400E als daily maar vooral dat laatste is in België eigenlijk onbetaalbaar qua BIV en taks.
In any case, als vrijetijdsauto heb ik nog een BMW M635CSi om me mee te amuseren
Voor de volledigheid nog even een fotootje, onderweg...