Mijn naam is Bram uit Groningen. Ik heb van mijn vader een Mercedes-Benz 200 -serie 200E geerfd.Bouwjaar 1993. Ik wil graag deze auto behouden maar wat gaan opknappen.
Ik kan zeker advies en suggesties gebruiken om die auto mooi te maken.
Groet Bram
Linda
- Gerard Exis
- Expert Boarder

- Roepnaam: Gerard
- Type wagen: E220 Coup├®
- Bouwjaar: 1995
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes 1017 4x4 en Fiat Ducato omgebouwd tot camper
Volvo XC60 AWD dagelijks vervoer - Locatie: Roemenie
Re: Linda
Mooie wagen zeg, hou deze in goede en orginele conditie. 
met vriendelijke groet,
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
Gerard
Spelfout gevonden? Somige worden zijn in eksperimenteel nieuw Nederlands gesgreven.
-
Dirk Bruijns
Welkom en veilige kilometers gewenst !
Ik heb hier op het forum al heel veel nuttige informatie gevonden, het eerste wat ik aan mijn auto gedaan heb, is het vervangen van alle (interieur-)lampjes. Mooi netjes als alles oplicht in het donker, en zonder dit forum zou ik er zelf niet aan begonnen zijn.
Ik heb hier op het forum al heel veel nuttige informatie gevonden, het eerste wat ik aan mijn auto gedaan heb, is het vervangen van alle (interieur-)lampjes. Mooi netjes als alles oplicht in het donker, en zonder dit forum zou ik er zelf niet aan begonnen zijn.
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Hallo Bram ook welkom hier van mij en je hebt een prachtige 200E en er zijn hier genoeg liefhebbers op het forum om je te helpen 
Mensen met verstand rijden Mercedes