Mijn naam is Kees en woon in de achterhoek, Berkelland. Ik heb altijd al een voorliefde voor Mercedes gehad, de eerste Mercedes die mijn vader aanschafte was een W114-115 een 5 cilinder diesel, 240D - 3.0 . Zelf rijd ik al jaren een C180 en heb een 300E uit 1985, die al weer een hele tijd stil voor de deur staat. Ik ben nu bezig hem weer rijklaar te maken en wil hem weer naar originele staat brengen. Ik hoop hem de volgende winterstop bij de spuiter te kunnen brengen i.v.m. verweerde lak en kinderen die het leuk vonden om met een spijker er een tekening op te maken.
Als het lukt plaats ik nog een foto, ik ben namelijk digibeet. Ik weet ook niet of dit bericht wel goed komt.
Kees100
- AdamCabrio
- Silver Boarder

- Roepnaam: Eelco
- Type wagen: E200 Cabriolet
- Bouwjaar: 1996
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: E320 Kombi 1995
300CE-24 Cabriolet 1992
Re: Kees100
om dat soort dingen kan ik woest worden.kees100 schreef:verweerde lak en kinderen die het leuk vonden om met een spijker er een tekening op te maken.
Welkom op dit leerzame forum Kees.
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
Hallo Kees ook welkom van mij en mooi dat je de 300E weer op gaat knappen.
Het is wel balen van die kinderen ik heb bij die van mij wel een aantal deukjes en krassen die er niet op zaten toen ik hem kocht het is allemaal van portieren van anderen dat heb ik ook niet zelf gedaan.
Hopelijk lukt het met de foto en misschien mocht het niet lukken misschien dat iemand van hier wil helpen veel succes met je 300E
Het is wel balen van die kinderen ik heb bij die van mij wel een aantal deukjes en krassen die er niet op zaten toen ik hem kocht het is allemaal van portieren van anderen dat heb ik ook niet zelf gedaan.
Hopelijk lukt het met de foto en misschien mocht het niet lukken misschien dat iemand van hier wil helpen veel succes met je 300E
Mensen met verstand rijden Mercedes
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
Mensen met verstand rijden Mercedes