Dag liefhebbers,
Voor ik er mij nog ├®├®n koop.....
Ik vroeg mij af, los van het emotionele, wat een mooie manuele W124 200D met schuifdak,180000km en OHBoekje Belgisch of Nederlands tegenwoordig nog waard is of mag kosten?
Groeten,
Sim
Waarde W124 200D
-
FrankBerg
- Fresh Boarder

- Roepnaam: FrankB
- Type wagen: 280TE
- Bouwjaar: 1994
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: neen
Re: Waarde W124 200D
Beste Sim,
Ik zie dat je ook van Belgi├½ bent, nu moet het lukken dat wij dergelijke 200D, met dezelfde specÔÇÖs te koop staan hebben.
maw, mijn zoon heeft de auto van zijn opa(mijn vader dus) gekregen. Hij is ingeschreven als oldtimer, maar word te weinig gebruikt en hij wil hem verkopen. Voor mij is het een emotionele waarde, omdat de wagen al 27jaar in de familie is. Maar ik heb al genoeg oldtimers, dus om bij de rest te zetten is ook gek.
Als ik nu over de prijzen praat, staan er tussen de 3.000Ôé¼ en 8.000Ôé¼, dergelijke wagens te koop afhankelijk van de staat.
Deze wagen is wel in goede staat en zou toch 6.000 moeten opbrengen.
In bijlage, mijn 280TE en de ÔÇ£opaÔÇØ 200D
Met vriendelijke groeten,
Frank
Ik zie dat je ook van Belgi├½ bent, nu moet het lukken dat wij dergelijke 200D, met dezelfde specÔÇÖs te koop staan hebben.
maw, mijn zoon heeft de auto van zijn opa(mijn vader dus) gekregen. Hij is ingeschreven als oldtimer, maar word te weinig gebruikt en hij wil hem verkopen. Voor mij is het een emotionele waarde, omdat de wagen al 27jaar in de familie is. Maar ik heb al genoeg oldtimers, dus om bij de rest te zetten is ook gek.
Als ik nu over de prijzen praat, staan er tussen de 3.000Ôé¼ en 8.000Ôé¼, dergelijke wagens te koop afhankelijk van de staat.
Deze wagen is wel in goede staat en zou toch 6.000 moeten opbrengen.
In bijlage, mijn 280TE en de ÔÇ£opaÔÇØ 200D
Met vriendelijke groeten,
Frank
-
SIM
- Expert Boarder

- Roepnaam: Sim
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1989
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: E200 coup├®
220CE
200D 1988 (PPO) - Locatie: België
Re: Waarde W124 200D
Dank voor de info. Voor alle zekerheid dan toch maar kiezen voor benzine denk ik, want behalve in Nederland en België is er nu ook in Duitsland recent al sprake van een dieselban in de meeste steden (zelfs met H-kenteken=oldtimer)....
Groeten
Groeten