en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG
Benz 26-2 26 jaar geworden
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Benz 26-2 26 jaar geworden
Hallo mede benzers mij Benz is gister 26 jaar geworden vorige week heeft ie zijn verwenpakket al gehad : nieuwe olie nieuw oliefilter nieuw luchtfilter nieuwe bougie's nieuwe remolie en nieuwe cardanolie kan ie weer een jaartje vooruit
en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG
die probleemloos werkt ook met de kou van een paar weken terug wat wil een mens nog meer er staat nu 130000 op de klok en moet nog een antal jaartjes mee dat moet ook wel lukken op naar de 27 groet R
en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Berichten: 2999
- Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
- Locatie: Prov. Zuid-Holland
Re: Benz 26-2 26 jaar geworden
Zo op naar de komende 25 jaar
Gr Sander
Gr Sander
