Benz 26-2 26 jaar geworden

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een andere forum past.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rocky
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
Roepnaam: rocky
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
Locatie: Friesland

Benz 26-2 26 jaar geworden

Bericht door Rocky »

Hallo mede benzers mij Benz is gister 26 jaar geworden vorige week heeft ie zijn verwenpakket al gehad : nieuwe olie nieuw oliefilter nieuw luchtfilter nieuwe bougie's nieuwe remolie en nieuwe cardanolie kan ie weer een jaartje vooruit
en bevalt nog steeds perfekt word elke dag gebruikt en loopt nog heerlijk de 6 cilinder in lijn op LPG :D :lol: die probleemloos werkt ook met de kou van een paar weken terug wat wil een mens nog meer er staat nu 130000 op de klok en moet nog een antal jaartjes mee dat moet ook wel lukken op naar de 27 groet R
Gebruikersavatar
SanderDTCH
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Berichten: 2999
Lid geworden op: do feb 17, 2011 9:41 pm
Roepnaam: Sander
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Locatie: Prov. Zuid-Holland

Re: Benz 26-2 26 jaar geworden

Bericht door SanderDTCH »

Zo op naar de komende 25 jaar :lol:

Gr Sander
Plaats reactie