Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
-
Erik99
Re: Wat heb je vandaag aan je W124 gedaan???
Ik heb vandaag de interieurverlichting gerepareerd, die brandde niet meer.
Helaas is mijn nieuwe deurvanger nog niet binnen anders had ik die ook erin gezet.
Helaas is mijn nieuwe deurvanger nog niet binnen anders had ik die ook erin gezet.
-
Stann
Ik heb vandaag een me linkerknipperlicht lampje vervangen. Ja een W124 gaat ook wel eens stuk hoor
-
Benz Bossie
Vandaag met een goede vriend een trekhaak gemonteerd.
Al met al toch een beste klus met al dat passen en meten.
Al met al toch een beste klus met al dat passen en meten.
-
Halil300CE
- Junior Boarder

- Type wagen: 300D Turbo
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Winterbanden gemonteerd.
-
Hanegem
Vandaag de Rode Barones weer eens uitgelaten. Op zoek naar een reel voor zeevissen ben ik naar Lelystad gereden. Terug over de dijk naar Enkhuizen. Had ik nog nooit gereden. Gewoon leuk was de omweg waard, lekker cruisen. Morgen gaat ze in bad.
Theo
Theo
- Nico 43
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Nico
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1992
Morgen gaat ze in bad
die zal ik onthouden
vandaag heb ik andere velgen op de Benz gezet en het dashbordkastlampje gemaakt 
Mensen met verstand rijden Mercedes
-
Hanegem
Aan de linkerkant in de kofferbak de vilten zijbekleding erin gezet. rechts nog niet. Was even vergeten dat er onlangs gas is ingebouwd. Alle leidingen moeten door de bekleding heen. wordt nog een klus.
-
300CE1988
Gewassen en uitgezogen en de motorruimte schoongemaakt 
-
Gash
Zojuist een ritje met de 260 gemaakt en een brandstoftank voor de Benz opgehaald.
-
Guz
Naar Oudehaske geweest voor een rechter spatbord, dorpellijst en blauwe zonneklep. Na telefoontje te hebben gepleegd, jahoor hebben we wel. Aangekomen niet dus
alleen de dorpellijst. Afijn die wel voor niets meegekregen.
Als de rit nu met de Benz was geweest was het niet zo erg maarja die staat nog zonder remmen...(en nog veel meer dingetjes...) worden op dit moment gestraald en gepoedercoat ( ja weet het iets wat overdreven maar blijven nu wel mooi
)
Eens komt het goed met de Benz
duurt gewoon effe wat langer..
Als de rit nu met de Benz was geweest was het niet zo erg maarja die staat nog zonder remmen...(en nog veel meer dingetjes...) worden op dit moment gestraald en gepoedercoat ( ja weet het iets wat overdreven maar blijven nu wel mooi
Eens komt het goed met de Benz
-
Peter1
na wat laswerk aan de bodem , wat vanwege mijn handen erg langzaam gaat, maar eens even een uitstapje gemaakt naar wat zichtwerk...ik word een beetje depri van dat bodem werk wat je niet eens ziet en een hoop werk is.
dus besloten vanwege de wettelijk noodzakelijke APK keuring, voor andere banden gekeken en besloten om er meteen maar mijn putdekselvelgen onder te zetten met nieuwe kapjes en wielbouten.
andere bandjes erop en velgen eronder....kijk dat vind ik wel leuk om te doen, wat een verschil !
besluit nu maar voorlopig dat ik per laswerkzaamheid e.d ook iets zichtbaar ga doen (zichtbaar plaatwerk enzo).
de metalen velgen leeg me terug genomen voor de winterbanden volgend seizoen
ik had het echt nodig om de putdeksels er onder te zetten, anders trek ik het niet met dat roestwerk !
nu wel weer de moed om verder te gaan met dat drama werk, blijkbaar zit in dat soort werk niet mijn voorkeur.
en meteen mijn parkeer rem afgesteld na montage vorig jaar, moest wel de remschijven eraf halen om de wieltjes 5mm uit te draaien, anders lukte het me niet......staat perfect afgesteld nu, wel de afstelling onder de auto op minimaal gezet, dus kan nog makkelijk verder stellen als dat volgende keer nodig is, je merkt meteen dat ik weet hoe het zit, omdat ik het verleden jaar zelf nieuw gemonteerd heb.
peter1
dus besloten vanwege de wettelijk noodzakelijke APK keuring, voor andere banden gekeken en besloten om er meteen maar mijn putdekselvelgen onder te zetten met nieuwe kapjes en wielbouten.
andere bandjes erop en velgen eronder....kijk dat vind ik wel leuk om te doen, wat een verschil !
besluit nu maar voorlopig dat ik per laswerkzaamheid e.d ook iets zichtbaar ga doen (zichtbaar plaatwerk enzo).
de metalen velgen leeg me terug genomen voor de winterbanden volgend seizoen
ik had het echt nodig om de putdeksels er onder te zetten, anders trek ik het niet met dat roestwerk !
nu wel weer de moed om verder te gaan met dat drama werk, blijkbaar zit in dat soort werk niet mijn voorkeur.
en meteen mijn parkeer rem afgesteld na montage vorig jaar, moest wel de remschijven eraf halen om de wieltjes 5mm uit te draaien, anders lukte het me niet......staat perfect afgesteld nu, wel de afstelling onder de auto op minimaal gezet, dus kan nog makkelijk verder stellen als dat volgende keer nodig is, je merkt meteen dat ik weet hoe het zit, omdat ik het verleden jaar zelf nieuw gemonteerd heb.
peter1
-
Peter1
en hier is zowaar de beloofde foto van zoef met zijn nieuwe velgen en sloffen.
op zoef kan kunnen onmogelijk andere banden geplaatst worden, de benaming sloffen passen namelijk volledig in het karakter van zoef.
op zoef kan kunnen onmogelijk andere banden geplaatst worden, de benaming sloffen passen namelijk volledig in het karakter van zoef.
-
Guz
Mooi
de juiste velgen voor het bouwjaar.
Deze zoek ik tzt ook met de ovale gaten.
Succes!
Deze zoek ik tzt ook met de ovale gaten.
Succes!
- Wim230E
- Junior Boarder

- Roepnaam: Wim
- Type wagen: 300D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Volvo Amazone
Renault Laguna - Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Vandaag motorsteunen vervangen. Wat een verschil, geen gedreun en gerammel meer.
Wim
Wim
-
LangeWout
Winterbanden gemonteerd, alle randen van de deuren en kofferbak schoongemaakt. klein beetje vaseline op alle rubbers
en laat de winter maar komen.
groet Wouter.
en laat de winter maar komen.
groet Wouter.
-
MichaelvAvS
de bediengspaneel van de verwarming gemaakt de verwarming wou niet meer uit de oorzaak lag niet bij de duoventiel maar bij de printplaat losse contactjes even de boel omgeleid en klaar
de groeten uit hengelo
de groeten uit hengelo
- Bijlagen
-
- 006.jpg (61.78 KiB) 2563 keer bekeken
- Nico 43
- Diamant Boarder

Mooi hoor je velgen die ga ik er binnenkort ook onder zetten en heb vandaag het lampje in de houder terug willen zetten bij de lichtschakelaar en heb sluiting gemaakt en nu doet niks het meer van de instrumentenverlichting
Van de week heb ik dus weer een klusje ben bang dat alle lampjes kapot zijn
Van de week heb ik dus weer een klusje ben bang dat alle lampjes kapot zijn
- Nico 43
- Diamant Boarder

Hallo Michael,
Dus het is gelukt met je kachel mooi dat je het gevonden hebt
Dus het is gelukt met je kachel mooi dat je het gevonden hebt
- Turbo300
- Silver Boarder

- Roepnaam: Roy
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: W211 E280 CDI Sport pakket
Gewassen, schoongemaakt van binnen, en vol getankt,
Wat is dat een heerlijk, een schone vol getankte Mercedes die lekker over de weg
kleeft, heb nog steeds een smile van oor tot oor op me gezicht

Wat is dat een heerlijk, een schone vol getankte Mercedes die lekker over de weg
kleeft, heb nog steeds een smile van oor tot oor op me gezicht
ÔÇÄ'Destijds ├®├®n van de snelste in serie geproduceerde diesels ter wereld, De 300D Turbo'
-
Erik99
De wagen op de brug gehad en de motorplaat vast gezet. Er zit ook wat roest op de branstofleiding. Die moet ook maar eens weggehaald worden of indien nodig vervangen.
En een nieuwe deurvanger gemonteerd. Zijn we eindelijk van dat gekraak verlost.
En een nieuwe deurvanger gemonteerd. Zijn we eindelijk van dat gekraak verlost.