300TDT

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
JduLac

Re: 300TDT

Bericht door JduLac »

Welkom op het forum. Kan me je droom heel goed voorstellen, zo'n 300 turbodiesel is een fantastische wagen met een super blok.

Maar hier even mijn ongezouten mening over deze. Die '300 turbo diesel!! Kijk snel!' zou ik toch echt laten staan.

Bij zo een advertentie gaan bij alle alarmbellen rinkelen. Te schreeuwerig, onjuiste info, 'vage' ombouw. Als ie het goed had gedaan zou hij er foto's van bijplaatsen. Voor een paar K meer heb je een veel mooiere eerlijke 300 turbodiesel.

Rommelpotentie dit..

Ps. Jouw citaat: "Aa oke, dacht TD is normale 300 diesel en TDT de turbo versie, weer wat geleerd."
Neeee :D
TD = Turbo Diesel sedan
TDT = Turbo Diesel combi

En dan kan een TD ook nog een Diesel combi zijn. Dat onderscheid zit hem volgens mij in de volgorde van de letters. Ik houd me meer bezig met de E's van deze wereld.

Volg je het nog??
DJS
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
LPG: Nee

Bericht door DJS »

Nee, een sedan is een 300D turbo of 300D?
Het is niet '300TD' als sedan met turbo, MB is geen Landrover ;)
Bij de W210: 300 turbodiesel
kombi: 300TDT of 300TD Turbo
Halil300CE
Junior Boarder
Junior Boarder
Type wagen: 300D Turbo
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Bericht door Halil300CE »

Hallo,

Mijn omgebouwde 300 diesel turbo is binnekort ook te koop. Voor als je eventueel interesse hebt kan je mij een PB sturen.

Mvg.
Plaats reactie