wat was/is jullie eerste auto?

Praten/kletsen over andere dingen in het leven
Erwin

Re: wat was/is jullie eerste auto?

Bericht door Erwin »

Ik heb mijn rijbewijs gehaald in 1996 op 18 jarige leeftijd.

Eerste auto was een rode VW golf 1.6 GL uit 1992 (foto is niet mijn auto omdat ik geen digiale foto heb maar hij lijkt er erg veel op (de mijne had 3 deuren en andere velgen).
volkswagen_golf_1_8_gl_large_10571.jpg
volkswagen_golf_1_8_gl_large_10571.jpg (114.72 KiB) 3788 keer bekeken
In 2001 kon ik een lease auto krijgen. Het werdt een nieuwe blauwe Peogeot 206 XS 1.6.
Peogeot 206 2.jpg
Peogeot 206 2.jpg (51.09 KiB) 3788 keer bekeken
In 2003 ben ik overgestapt van baan en heb toen een blauwe Fiat barchetta uit 1998 gekocht.
Foto 027.jpg
Foto 027.jpg (284 KiB) 3788 keer bekeken
In 2012 heb ik de barchetta ingeruild op mijn huidige auto: een bruine 260E uit 1990.
Foto 02.jpg
Foto 02.jpg (51.25 KiB) 3788 keer bekeken
EdH
Gold Boarder
Gold Boarder
Roepnaam: Erik
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Ja
LPG: Nee

Bericht door EdH »

Leuk topic, hier is mijn lijstje, van Engels naar Japans naar Duits:

Mini 1000 HLE, 1985 (later 1275cc)

Mini 1000 The Chelsea, 1987

Mini 1100 Clubman Estate, 1979 (had 998cc, later 1293cc)
Clubman Estate
Clubman Estate
Estate.jpg (56.85 KiB) 3777 keer bekeken
Rover SD1 3500 Vitesse, 1985
Rover bij aanschaf
Rover bij aanschaf
Vitesse.jpg (85.65 KiB) 3777 keer bekeken
Mitsubishi Galant Wagon 2.0 GLXI, 1997

Mitsubishi Galant Wagon 2.5 V6 aut., 1997

Mercedes S124 250TD !!

Groeten,
Erik
Hanegem

Bericht door Hanegem »

Dat wordt graven in mijn geheugen.

1. Opel Kapteijn
2. Volswagen kever
3. Kharman Ghia
4. Simca 1000
5. Volvo Amazone
6. Volvo 142
7. Diana
8. Volkswagen 1800S
9. Volvo 164
10. Volvo 262c
11. Renault 18
12. Renault 18
13. Renault 25
14. Renault Safrane (gaatje in gereden door dochter, althans een Clio van gemaakt)
15. Renault Safrane
16. Renault Kangoo
17. Mercedes W124, 230E + 18. Hyundai I 10 voor mijn lief.
Zilveren Pijl

Bericht door Zilveren Pijl »

Een Fiat 600, gekocht voor 75 gulden
lelijke eend
Datsun cherry
simca rallye
Dastun 120Y
Ford Taunus Coup├®
Opel Manta
Opel kadett coupe met 2ltr blok
Fiat 600 Abarth
Mercedes 190
Mercedes 200
Kever
Mercedes SEC
Volvo 240
Kadett 1900 nieuw
Record nieuw
Mazda 626
xedos 6
Alfa 155
Fiat Marea 5 cylinder
Mercedes 350 sl
Alfa 156
Mercedes 200
Heden Mercedes 230C
Turbo300
Silver Boarder
Silver Boarder
Roepnaam: Roy
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Opmerkingen / andere wagens.: W211 E280 CDI Sport pakket

Bericht door Turbo300 »

Was toen 17 jaar toen ik mijn eerste auto kocht:
Mercedes W124 300D Combi '90
ÔÇÄ'Destijds ├®├®n van de snelste in serie geproduceerde diesels ter wereld, De 300D Turbo'
Gombal
Erelid
Erelid
Roepnaam: Arjen
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: Nieuwer
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008

Bericht door Gombal »

Even nagedacht en dit is het lijstje, lang niet zo lang als sommige maar het is wel over een tijdsspanne van 25 jaar.
1: Hyundai Pony uit 1984, 1200cc. 4 jaar oud toen ik hem kocht voor 8000 gulden!!! Donkedblauw. Leuke auto om mee te beginnen, je kon er lekker mee scheuren, had ook achterwiel aandrijving. Had ook bladvering aan de achterzijde, was leuk als je in een bocht treinrails oid had liggen, dan dribbelde de achterkant naar buiten. Als je het wist erg leuk, anders vreemde gewaarwoording! Mee gereden totdat we op de Oesterdam in Tholen de lichten van de sluis te laat zagen en er onder de slagboom mee door zijn gereden. Voor en achterruit eruit, A stijl en dak gedeukt en beschadigd. Aan zwager verkocht voor een paar losse centen. In de week ervoor was er ook een brommer de linkerachterportier in gereden toen ik keerde in de Dorpstraat in Halsteren, was een oude bekende die 80 ipv 50 reed. Ik nergens last van, hij heel erg pijn zijn hoofd en knie, had met zijn helm een deuk in mijn dak geslagen! Linkerachterportier helemaal naar binnen gefrommeld, raam was wonder boven wonder nog heel.
hyundai-pony-1200-06.jpg
hyundai-pony-1200-06.jpg (72.43 KiB) 3756 keer bekeken
2: Skoda 130GLS uit 1986. 1300 cc, wit. Fijn auto om mee te rijden, erg spartaans maar je kon er ook alles lekker zelf aan doen. Hebben tussen de Pony en deze auto een jaar of 2 geen auto gehad, wel elk een brommer. Was met de brommer sneller op het werk als met de auto en een stuk goedkoper (15 km naar het werk) Stuur gedrag verbeterde drastisch als je er 50 kg beton in de kofferbak legde(kofferbak voorin, motor en aandrijving achterin.) Had wel een van de beste remmen die ik gehad heb, 4 zuigerklauwen aan de voorkant en remde op een duppie. Als hij echter 4 dagen stilstond kreeg je hem niet meer gestart, de benzine zakte dan terug en voordat het bij je carburateur terug was was je accu leeg van het starten! Had wel een hendeltje aan de benzinepomp (was een mechanische aan de zijkant van het blok) zodat je ook met de hand kon pompen maar ook dat hielp niet.
Omdat het regelen van de kachel zo zwaar ging had ik wat gemodifieerd. Er zat een messing 2 wegklepje in die door een ijzedraad werd bediend. De plug werd op zijn plek gehouden door een rand in de behuizing. Die had ik in al mijn wijsheid 8-) weggezaagd om de plug er eens uit te halen om te kijken of hij daarom zwaar ging. Toen we later die week in Roosendaal waren en ik aardig door moest trekken in zijn toeren sprong die plug eruit en liep en 80-90 graden water zo de passagiersbeenruimte in, ook over de benen van mijn vrouw! Die werd daar niet zo vrolijk van :shock: ! In de stad 10 liter koelvloeistof gehaald (er ging totaal 12 liter in het systeem, motor achterin, radiateur voorin de auto), plug terug erin geduwd en heel voorzichtig naar huis gereden. Gelukkig geen blijvende schade aan de benen van mijn vrouw, die wilde echter niet meer in die auto rijden dus toen deze ook weggedaan.
1988-Skoda130L.jpg
1988-Skoda130L.jpg (27.99 KiB) 3756 keer bekeken
3: Subaru 1600GL uit 1984. 1600cc, licht blauw. Ontzettend fijne auto, van alle gemakken voorzien, zelfs in 1984 al, hoogteverstelling van het stuur, volt en oliedrukmeter en. Erg fijn om in te rijden, mooi motor geluid, de boxer. Deed het altijd, alleen een waterpompje moeten vervangen omdat het leek alsof er een nest muizen onder de motorkap zat zo piepte dat.
Helaas zelf afgeschreven toen ik met een verkeerd geladen aanhanger met ongeveer 2 ton puin ging slingeren met het oprijden nar de Thoolsebrug en daarna nam de aanhanger het stuur over en belande ik tegen de vangrail aan het einde van de brug. Had wel geluk want een paar meter verder en ik was een aantal meter naar beneden het talud afgegaan riching de parallelweg die daar loopt. Auto had op zich niet veel schade, rechterachterlicht kapot en wat krassen in die buurt maar stuurde daarna erg vreemd, denk dat hij krom was daarna dus helaas kon die auto toen ook weg :(
Was een ideale auto om aan te sleutelen, heb toendertijd in 4 uur de koppeling en uitlaat vervangen terwijl de auto aan de voorkant gewoon op oprijbokken stond. Zoop alleen veel voor zijn 1600cc maar daar stonden de boxers om bekend.
5456148081_6b3b03490b_b.jpg
5456148081_6b3b03490b_b.jpg (412.08 KiB) 3756 keer bekeken
4: Hyundai Pony uit 1990. 1500cc, lichtblauw. Had toen slechts 63.000 gereden, ongeveer 10.000 per jaar, was voor mij erg "nieuw".
Goede auto, deed het altijd. Trilde alleen erg op de snelweg, nooit uit laten balanceren omdat we niet zo vaak op de snelweg kwamen.
Was wel een ideale auto voor dombo's zoals mij toendertijd, kwamen van de snelweg en remde af op de motor voor stoplichten. Op dat moment viel de motor uit maar stond de auto nog steeds in de versnellingen remde af op een niet werkende motor. Proberen te starten toen ik voor de stoplichten stond maar helemaal niets, draaide wel rond maar startte niet, klonk ook anders met starten als anders. De auto de hoek om de Halsterseweg in Halsteren geduwd en daar verder gekeken. Schoonvader gebeld, die heeft ons naar huis gesleept. In eerste instantie leek het alsof de auto niet meer ontstak dus andere bobine gehaald. Nog niets. Toen viel mijn oog op en rubberen riem die loslag onder bij de motor, was mijn ditributieriem die geknapt was! Dus ook geen vonken want de nokkenas ging niet meer rond dus ook mijn ontsteking niet meer. Nieuwe riem gehaald krukas en nokkenas goed gezet (zaten centerpunten in de tandwielen)riem erop en hij liep weer als vanouds! Gelukkig zaten de kleppen hoog genoeg om niet kromgeslagen te worden door de zuigers.
hyundai-pony-wit-1987-12854_b_f921fc421128d51a.jpg
hyundai-pony-wit-1987-12854_b_f921fc421128d51a.jpg (12.9 KiB) 3756 keer bekeken
5: Volvo 460 uit 1990. 1700cc, donker groen. Mooie auto, comfortabel en duidelijk beter weggedrag als de Hyundai.
Hadden hem echter bij een algemene autohandelaar gekocht en stonden na een paar weken al voor de eerste keer stil, motor kreeg geen benzine, erg vreemd.
Auto nagekeken door de handelaar, konden niets vinden. Dit nog 3 of 4 keer gehad en toen vond mijn vrouw het wel genoeg en heeft hem eens goed de waarheid verteld. Toen de handelaar er uiteindelijk mee naar de Volvo dealer ging was het in 5 minuten opgelost, was schijnbaar een bekend kwaaltje en had te maken met de aanzuigleiding van de benzine in de tank. Hebben ze een stukje afgezaagd en daarna nooit meer stilgestaan met dit probleem. Wel met een kapotte dynamo (450 gulden voor een ruilexemplaar bij de Volvo dealer)
Omdat de koppeling aan zijn eindje was en de hele uitlaat vervangen moest worden auto toen weggedaan. (Er was nog geen internet om de spullen op te zoeken dus kwam je vaak bij de dealer of andere dure zaken uit)
$T2eC16F,!)cE9s4PsNS4BQ6hOU4Rn!~~60_85.jpg
$T2eC16F,!)cE9s4PsNS4BQ6hOU4Rn!~~60_85.jpg (80.19 KiB) 3756 keer bekeken
6: Suzuki Swift 1.3 GS uit 1990. 1300 cc, zwart. Hele andere auto als de Volvo, stuk zuiniger en net een kart om mee te rijden. Wilde niet meer op straat liggen dus met de auto naar de dealer voor een beurt en APK. (Ook deze auto bij een algemene dealer gekocht) Kostte 2000 gulden de eerste keer omdat ongeveer alles slecht was wat maar slecht kon zijn, rubbers achterwiel ophanging, roest in de kokerbalk enz. Ze hebben ons toen nog gematst omdat er eigenlijk nog meer zaken waren die niet deugden maar die hebben ze gefikst ipv vervangen.
Voor de rest een leuke auto aangehad, op een gegeven moment wilde hij soms niet starten, naar de dealer gegaan en bleek dat de naald van de injectie (monopoint) af en toe vast bleef zitten en daardoor kreeg de auto geen benzine. Kwestie van een tik op de bout in het midden van het luchtfilter en dan was de naald los en startte de auto weer. Deed hij niet vaak maar wel op de meest onhandige momenten.Midden in Duitsland als je net boodschappen gedaan hebt ofzo.
13020-2.jpg
13020-2.jpg (33 KiB) 3756 keer bekeken
7: Suzuki Wagon R+ 1.3GL uit 2000. 1300cc, kanariegeel. Omdat de Suzuki Swift ongeveer net zo hoog zat als een stoeprand en je er bijna niet uitkwam as hij inderdaad naast de stoeprand stond een auto met een iets hogere instap gekocht. Mijn vrouw heeft reuma enz. en dan is het helemaal niet handig als je ongeveer op stoeprand hoogte zit in je auto. Auto had een kleine 30.000 km op de teller staan toen we hem in april 2003 kochten, op moment van schrijven staat er 176.000 op en nog seeds geen dingen kapot buiten de normale slijtage onderdelen (remmen.banden enz) Het enige wat er vorig jaar zomer vervangen is is een stuurstang(zelf gedaan uiteraard ;) ) omdat hier iets speling opzat, geen APK afkeur maar stuurde niet lekker stabiel rechtdoor. Je kan zeggen wat je wilt over japanners maar als ik naar deze kijk is hij net zo onverwoestbaar als de Benz, start ook altijd en nooit wat kapot. Bovendien is het net een verhuiswagen, heb er al de meest onmogelijke dingen in vervoerd die echt niet in mijn Benz zouden passen. (koelkast en de achterklep kan nog gewoon dicht, 40 vlonder planken van 3,6 meter lang, veerde niet meer achter en kostte een schokdemper maar dat was mijn eigen schuld. 35 grindtegels van 60x40 (28 kg het stuk), +/- 30 in de aanhanger erachter en nog een stuk of 5 in de kofferbak. Ook toen veerde hij niet meer achter en was ik blij dat mijn aanhangwagen (ex vouwwagen) geremd is. Zo deze trip 3 keer gemaakt, 70 km elk.
Deze hebben we nog steeds en als het aan mijn vrouw ligt blijft hij ook nog 25 jaar.
SUZUKIWagonR-2195_3.jpg
SUZUKIWagonR-2195_3.jpg (414.43 KiB) 3756 keer bekeken
8: Mercedes Benz 250D uit 1986. 2500cc, wit. Omdat we verhuisd zijn (van 15 km naar het werk naar 70 km naar het werk) wilden we een diesel hebben maar wel een betrouwbare en niet te gek duur. (Achteraf "even" vergeten dat belastingvrij wel goedkoper is maar 25 jaar achterstallig onderhoud niet, dat had ik dus niet mee gerekend :shock: )
Vroeger al eens aan een W126 gedacht, gewoon benzine of gas. Had me echter goed ingelezen en dan zie je al gaw dat gas gevoeliger is qua onderhoud en storingsgevoeliger als diesel. Een 300SD rijdt echter 1 op 10 en dat schoot dus niet op. Toen kwam de W124 in beeld, zuiniger, moderner en veel diesels. Samen met een collega het hele land afgereden en in Gelderland deze tegen gekomen. Stond in de showroom binnen en zag eruit om door een ringetje te halen. Proefrit gemaakt, auto werd bij terugkomst meteen de showroom weer ingereden en droog gemaakt. (kan natuurlijk ook show zijn geweest maar gaf toen een goede indruk)
Was de beste die we die dag gezien hebben dus besloten te kopen. Achteraf had ik langer moeten wachten en nog meer moeten gaan bekijken maar we hadden wat haast en toendertijd werd de spoeling (dacht ik) al dunner met redelijke exemplaren. Maar goed aldoende leert men en mocht ik ooit een andere gaan kopen dan weet ik nu in ieder geval exact waar ik op moet letten en naar moet kijken, heb nog nooit een auto zover uit elkaar gehaald en zoveel kennis van alles gehad dus misschien komt dat nog eens van pas.
Gekocht met 227.000 km op de teller (of dat klopt weet ik niet, als ik naar diverse onderdelen en andere dingen kijk zou het zomaar eens wel kunnen kloppen), staat nu 297.000 op en als het aan mij ligt komt daar nog wel een minimaal 3 ton bij.
En wanneer nummer 9 komt weet ik niet maar als het aan mij ligt hoeft dat voorlopig ook niet.

(Alle foto's zijn van internet dus de kleuren kloppen niet altijd, de Benz staat hier op genoeg foto's dus die heb ik hier maar weg gelaten ;) )
Gemiddeld verbruik 200D 1986 5 bak (living in a foreign land)
Afbeelding
DJS
Diamant Boarder
Diamant Boarder
Type wagen: 250TD

Bericht door DJS »

Gombal schreef:Achteraf had ik langer moeten wachten en nog meer moeten gaan bekijken maar we hadden wat haast en toendertijd werd de spoeling (dacht ik) al dunner met redelijke exemplaren. Maar goed aldoende leert men en mocht ik ooit een andere gaan kopen dan weet ik nu in ieder geval exact waar ik op moet letten en naar moet kijken, heb nog nooit een auto zover uit elkaar gehaald en zoveel kennis van alles gehad dus misschien komt dat nog eens van pas.
Ik heb het ook gemerkt. We zijn meer dan een jaar aan het zoeken geweest om iets na wens te vinden.
De kennis van de auto is pas gekomen toen we de auto een paar maanden hadden en na een paar maanden forum.
Nu pas realiseer ik mij dat. Autokennis is er natuurlijk wel maar die specifieke 124 zaken kom je later pas te weten.
Zo bijna nog een gekocht waar geen niveauregelingspomp op de nokkenas opzat, dit hadden wij pas een paar maanden geleden ontdekt na de foto's van die auto te zijn tegengekomen op de pc. We hadden hem laten staan omdat het diff zo lek als een mandje was (dit was al geen orgineel differentieel meer, er zat namelijk iets van een tapje of zoiets voor ASD? aan. Na 2,5 ton een ander diff die lekt, uhu) en omdat er nogal wat oliesporen aan het blok zaten.
We hebben eigenlijk dus best geluk gehad dat onze auto goed is.
Die van ons is volgens mij wel redelijk onderhouden maar vooral qua roest vind je toch altijd wel meer dan je eerst dacht.
Al is er op de bodem echt bijna geen roest te bekennen.

Kilometerstand is inderdaad ook altijd een wat lastig punt. Bij die van ons staat 270.000 inmiddels op de teller, de bestuurdersstoel had weinig instapschade, het stuur is nog geribbeld, onderhoudshistorie tot 180.000.
Het lastige is: als hij niet is teruggedraaid weet niemand of hij is teruggedraaid, als hij wel is teruggedraaid weet alleen de gene die hem heeft teruggedraaid of hij teruggedraaid is. :( :blink:
HenkVuijk
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Roepnaam: Henk
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1990
Contacteer:

Bericht door HenkVuijk »

1. Audi 72
2. Daf 44 station (heeft De Rode Zee in Jordanië nog bereikt, heen en terug zonder problemen)
3. VW-bus camper (1973)
3. Mercedes 206D camper (1974)
4. VW-transporter camper (1981)
5. Vauxhall Chevette Combi
6. Renault R5 - automaat
7. Opel Vectra
8. Peugeot 405 sedan (1993)
9. Peugeot 405 diesel break (1995)
10.Mercedes 200D - automaat (1990)
ClassicWeiss
Junior Boarder
Junior Boarder
Roepnaam: Robert
Bouwjaar: 1985
Opmerkingen / andere wagens.: W124 230TE 1987
W124 E280 1994

Bericht door ClassicWeiss »

1. Mercedes W201 2.3 16V 1985
2. Mercedes W124 230E 1991
3. Mercedes W124 230CE 1992
4. Mercedes W124 280TE 1995
5. Mercedes VSA 638 110D 1998
6. Mercedes W115 220 LPG 1973
7. Mercedes W210 E200 1996
8. Mercedes W210 E240 Avantgarde Select 2001
9. Mercedes W126 280SE 1985
10. Mercedes W124 200D 1985
11. Mercedes W124 230TE 1987
Loekaaz

Bericht door Loekaaz »

^^ WHAHAHAHA!!! :lol: Ooit wel eens wat anders geprobeerd of niej? :P
ClassicWeiss
Junior Boarder
Junior Boarder
Roepnaam: Robert
Bouwjaar: 1985
Opmerkingen / andere wagens.: W124 230TE 1987
W124 E280 1994

Bericht door ClassicWeiss »

Ja erg hè, beperkte, zich herhalende stereotiepe patronen van gedrag, belangstelling en activiteiten :)
Pewawa

Bericht door Pewawa »

Tja....wat denk je......M........ini........Mini 1000 dus, okergeel van1972. Wanneer gekocht 1983... Was oude auto van de buurvrouw...ze kon er erg goed mee overweg...is in blinde paniek een keer dwars door de tuin gereden met dat ding....en toen kreeg ik em.

Maar ik begrijp de vraag natuurlijk verkeerd...met eerste auto wordt natuurlijk de eerste Benz bedoeld...in 1997 heb ik m'n eerste Benz aangeschaft...190D Barolorood van 1987.
Guz

Bericht door Guz »

Mijn allereerste auto was een Honda N360
honn360a-1024x596.jpg
honn360a-1024x596.jpg (133 KiB) 3695 keer bekeken
Staande 2 cilinder motorfietsblok lag erin.

Had ik die nog maar.... B)
KlaasFB

Bericht door KlaasFB »

1 BMW E30.. met extra ventilatie voor de voeten. :)
2 Rover 820i.. motorisch best een fijne auto, maar dat is honda. Interieur viel van ellende uit elkaar.
3 Volvo 940 2.3.. degelijk en saai
4 Chevrolet g30 6.2 lt diesel. (samen met een vriendengroep voor de carbagerun)
Pointer16

Bericht door Pointer16 »

Dit is wel leuk... Ik doe mee.

1. Daf 44 deluxe
2. Citroën Visa 1.1l
3. Ford Siërra Francorchamps 2.0l
4. Mercedes 200D
5. Mazda 323 1.6 16v
6. Fiat Tipo 2.0i
7. Peugeot 306 1.9D
8. Citroën Berlingo 1.9D
9. Volkswagen Passat 1.9TDI
10. Audi A4 Avant 1.9TDI
11. Volvo V70 2.5i
12. Renault megane station 1.5dci
13. Volkswagen Polo 1.2tdi bluemotion i.c.m. W126 380SE
14. Audi A4 Avant 2.5TDI Quattro
15. Saab 2.0t i.c.m W124 300CE-24v

Verder nog ergens Peugeot 206 diesel en Seat cordoba station voor mijn vrouw....

Motoren ook?. :mrgreen:

1. Yamaha xj 600
2. Honda vf750s
3. Kawasaki zzr600
4. Honda fireblade
5. Honda VFR 800i
6. BMW R1100RT
7. BMW R1200GS
8. Ducati Multistrada 1100s
LangeWout

Bericht door LangeWout »

Hallo allemaal, ook ik moest effe nadenken. Maar hier mijn lijst van de automobielen.

Renault Dauphine 1971
Daf 32 1972
Volkswagen T1 1973
Ford 15m 1974
Ford consul coupe 1976
Citroën 2cv4 1977
Citroën AK 400 1978
Volvo 144 1980
Volvo 244 1983
Saab 99 1985
Volvo 244 aut 1986
Volvo 244 1987
Volvo 244 1988
Mercedes W123 200D (1978) 1988
Mercedes W123 230E aut (1983) 1993
Mercedes W124 230E aut (1987) 1996
Mercedes W124 200E aut (1994) 2006
Mercedes W124 200E aut (1995) 2012

Van niet alle auto's weet ik het bouwjaar, wel van de Mercedesen :P
Bijlagen
DSC_4697.jpg
DSC_4697.jpg (19.21 KiB) 3633 keer bekeken
TommH_-
Junior Boarder
Junior Boarder
Roepnaam: Tom

Bericht door TommH_- »

1. Golf 2 GTS 1985
2. Mercedes 200D
Bijlagen
Golf 2 GTS
Golf 2 GTS
1359299673NIMG_2286.JPG (109.96 KiB) 3626 keer bekeken
Mafkees

Bericht door Mafkees »

Volvo 244 GLE
Alfa Julieta 1.6
Opel Senator 2500
Golf diesel 1.5
Mazda 626 coupe 2.0
Golf GTI Oettinger
Opel Manta 2.0
Rover 2800 v/d Plas
Opel Ascona 1.6S
Rover Sterling 2500 24V
Nissan Silvia 1.8 Turbo
Mercedes 190E
Mercedes 220 Diesel W115
Mercedes 280S W108
Mercedes Sprinter
Mercedes E250 20V ...en die heb ik nu nog :)
BrunoSacco
Silver Boarder
Silver Boarder
Type wagen: E320
Bouwjaar: 1995

Bericht door BrunoSacco »

Citroën AX uit 1991. Geweldig autootje!
Maar snel overgestapt op een W124 200D uit 1992.
Stann

Bericht door Stann »

Volvo 440
Volvo 360
Volvo 740 station turbo '89
Jaguar double Six v12 '93
Austin Mini '91
Mercedes W201 190E '91
Fiat Punto '96
Volvo 740 16v 2.2 '88
Mercedes W114 '70
Mercedes W124?'86

Dit alles in na 5 bezit van een rijbewijs. Ik wissel gewoon graag van auto, gauw uitgekeken. Gelukkig zijn het allemaal niet de duurste sleeen.
Noemenswaardig is dat ik alle auto's korter als een jaar gehad heb. Op uitzonderingen van alle Mercedessen. Die hebben allemaal meer als een jaar mogen dienen als vervoer. De 124 is volgende maand recordhouder qua aantal maanden op naam. En ik weet vrij zeker dat deze dat voorlopig dat ook blijft. ;)
Plaats reactie