Foto's en verhalen van onder andere E Klasses en overigen Mercedessen waarvan het einde toch niet zo had moeten aflopen. Van de andere kant getuigd het veiligheid en kun je een indruk krijgen over hoe het juist niet moet.
Voorbeeld toen de W124 en de 190serie in het bereik kwamen van de ''jeugd'' die net hun rijbewijs behaalden zag je een verhoging van de aantal gecrashte Benzen. Ik zag dit als part time berger waarmee ik dus met dergelijk situaties te maken kreeg. Een van de achterliggende oorzaken was het onderschatten van het karakter van een achterwielaangedreven auto. Overigens niet alleen de Mercedes was hierin het dupe ervan waren ook menig Amerikaan of een BMW het slachtoffer.
Hierbij de aftrap van een Corvette die het bumperkleven op een E Klasse wel zeer letterlijk nam
Zo te zien is de T achterop de adac wagen geklapt (offset),.. de rechter voorkant
van de T zit tot de B stijl in elkaar, het zal mij niet verbazen dat de adac wagen geen linker kant meer heeft.
Heftig ongeval wat je niet vaak ziet met een W124,.... dat zijn meestal niet van die onoplettende jakkeraars
Even reageren op de foto's van mafkees.
Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk het werk van een wegenwachter kan zijn, Adac is de Duitse wegenwacht !!
Menig maal zijn ook mijn pionnen door slapende of SMSende automobilisten omver gereden, een dikke middelvinger is dan hun deel !!
Groet Erwin.