straatbeeld
-
Robke
Re: straatbeeld
Ik woon in een lange doorgaande straat en voor zover ik weet staat er maar een aan straat en dat is de mijne.
Helaas lopen de mensen er om te zeuren dat ik de auto bij hun voor de deur parkeer, ze vinden hem schijnbaar niet mooi!
Bij mezelf heb ik helaas geen plek... Kreeg vandaag zelfs een bedreiging dat als ik de auto een deur verder zet ze de banden lek zouden steken... Triest h├®! (en dat zeggen 60+sers).
Helaas lopen de mensen er om te zeuren dat ik de auto bij hun voor de deur parkeer, ze vinden hem schijnbaar niet mooi!
Bij mezelf heb ik helaas geen plek... Kreeg vandaag zelfs een bedreiging dat als ik de auto een deur verder zet ze de banden lek zouden steken... Triest h├®! (en dat zeggen 60+sers).
- John00
- Expert Boarder

- Roepnaam: John
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W124
W201
W123CE - Locatie: Tiel
er zijn een hoop zielige mensen op deze wereld........je wordt er niet vrolijk van.... 
-
Jeffrey.G
sorry hoor maar dat is echt een lomp dreigement, ze lopen te zeiken dat jouw prachtige auto voor hun deur staat en dan willen ze de banden lek steken, als alle banden lek zijn hoe moet je dan je auto verplaatsen..dan staat hij nog langer door voor de deur, gewoon lekker laten staan, bij ons hebben ze er met een sleutel langs gelopen van voor naar achter een grote kras maar heb alles er uitgekregen 2 dagen later stond hun auto op blokken dusja.Robke schreef:Ik woon in een lange doorgaande straat en voor zover ik weet staat er maar een aan straat en dat is de mijne.
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Het toppunt van Hollandse burgerlijkheid dit, nota bene op de openbare weg vinden dat een straatgenoot zijn wagen niet voor je deur mag parkeren... Zie je vaak in nieuwbouw vinexwijkjes, vriendin van mij had dat ook eens, de buurman vond dat alleen zijn wagen voor zijn deur mocht staan.. De man besefte niet dat de openbare weg hem niet toebehoorde
Ik zou gewoon aangifte doen van bedreiging, dit kan echt niet!
-
Robke
Het mooiste is, de mensen die lopen te zeuren zijn de mensen waarbij de auto niet eens voor de deur staat.
De wagen staat namelijk bij hun buren voor de deur en die doen er niet moeilijk over (zelfs eens gevraagd of ze er een probleem mee hadden).
Maar goed de mensen die zo lopen te zeuren zijn mensen van +- 65 en dat zijn de grootste roddel mensen uit de buurt.
Nu woon ik in een christelijke buurt en iedereen is bang voor hun omdat ze een vrij grote bek hebben.
Al bij al laat ik mezelf natuurlijk niet wegjagen, maar jammer dat het zo moet zeker omdat het zulke degelijke "oudere" mensen lijken. En dan maar zeiken over de jongeren hahah
De wagen staat namelijk bij hun buren voor de deur en die doen er niet moeilijk over (zelfs eens gevraagd of ze er een probleem mee hadden).
Maar goed de mensen die zo lopen te zeuren zijn mensen van +- 65 en dat zijn de grootste roddel mensen uit de buurt.
Nu woon ik in een christelijke buurt en iedereen is bang voor hun omdat ze een vrij grote bek hebben.
Al bij al laat ik mezelf natuurlijk niet wegjagen, maar jammer dat het zo moet zeker omdat het zulke degelijke "oudere" mensen lijken. En dan maar zeiken over de jongeren hahah
-
RolandKersten
- Gold Boarder

- Roepnaam: Roland
- Type wagen: E220T
- Bouwjaar: 1996
- Opmerkingen / andere wagens.: Suzuki gsx 1100 1981, zelfbouw
Dan nu even een postief praatje.
Mijn 'streetview via de auto...
De kids vroegen aan mij wat ik aan en doen was, dus ze wilde wel even poseren...
Ook in deze straat staat het vol blik, maar ik zit aan het einde, dus er is altijd wel plaats.
Daarbij vinden mijn buren de Benz een 'vette bak'. Al krijg ik binenkort wel nieuwe buren.
Kijken wat die ervan vinden....
Maar goed wel veel bomen (waar ook veel schijt uit komt van die schijt duiven).
Sorry als ik nu mensen beledig, maar die kunnen flatsen achterlaten. Laat je ze zitten, dan heb je een mooi aandenken in je lak.
Mijn overbuurman heeft een Mercedes W123 diesel, mooi groen, net zoals de wijk.
Samen met hem zijn wij de enige Benzen in de straat.
Qua oldtimers zou het beter mogen. Maar goed, beter 2 Benzen dan geen!
Roland
Mijn 'streetview via de auto...
De kids vroegen aan mij wat ik aan en doen was, dus ze wilde wel even poseren...
Ook in deze straat staat het vol blik, maar ik zit aan het einde, dus er is altijd wel plaats.
Daarbij vinden mijn buren de Benz een 'vette bak'. Al krijg ik binenkort wel nieuwe buren.
Kijken wat die ervan vinden....
Maar goed wel veel bomen (waar ook veel schijt uit komt van die schijt duiven).
Sorry als ik nu mensen beledig, maar die kunnen flatsen achterlaten. Laat je ze zitten, dan heb je een mooi aandenken in je lak.
Mijn overbuurman heeft een Mercedes W123 diesel, mooi groen, net zoals de wijk.
Samen met hem zijn wij de enige Benzen in de straat.
Qua oldtimers zou het beter mogen. Maar goed, beter 2 Benzen dan geen!
Roland
- Bijlagen
-
- DSC06301.JPG (991.49 KiB) 1857 keer bekeken
-
- DSC06288.JPG (729.26 KiB) 1857 keer bekeken
-
Panzerkampfwagen
. Daar doet de "sterke arm" van de polizei niets mee, de bedreigers ontkennen gewoonweg glashard.. Einde verhaal. Pis ze lekker de brievenbus vol na het nuttigen van een kratje bier..Marcellus schreef:Het toppunt van Hollandse burgerlijkheid dit, nota bene op de openbare weg vinden dat een straatgenoot zijn wagen niet voor je deur mag parkeren... Zie je vaak in nieuwbouw vinexwijkjes, vriendin van mij had dat ook eens, de buurman vond dat alleen zijn wagen voor zijn deur mocht staan.. De man besefte niet dat de openbare weg hem niet toebehoordeIk zou gewoon aangifte doen van bedreiging, dit kan echt niet!
- 230E
- Silver Boarder

- Roepnaam: Ewald
- Type wagen: 200E
- Bouwjaar: 1991
Aan de Amsterdamse Grachten..
- Bijlagen
-
- Mijn mooie 230CE een paar jaar geleden
- 363_29976837294_4066_n.jpg (73.61 KiB) 1798 keer bekeken
-
Gullwing
Verwant onderwerp?
Ik ging er met 100 km/u langs op de A12 thv de niet werkende trajectcontrole richting Zevenaar kwam ik een oranje knipperlicht unit tegen van een W124.
Nee ik ben niet gestopt, het ding lag in de middenberm, dat is me iets te gevaarlijk.
Ik ben er ooit twee verloren na een schade reparatie.
Vervelend dat dit soort knoeiwerk je blijft achtervolgen in de herinnering.
Ik ging er met 100 km/u langs op de A12 thv de niet werkende trajectcontrole richting Zevenaar kwam ik een oranje knipperlicht unit tegen van een W124.
Nee ik ben niet gestopt, het ding lag in de middenberm, dat is me iets te gevaarlijk.
Ik ben er ooit twee verloren na een schade reparatie.
Vervelend dat dit soort knoeiwerk je blijft achtervolgen in de herinnering.
- John00
- Expert Boarder

- Roepnaam: John
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W124
W201
W123CE - Locatie: Tiel
vannacht is mijn prachtige 300D gestolen, keek om zes uur vanochtend naar buiten....weg was ze....
lege plek voor mijn huis, ren naar buiten....
echt weg....geen sporen.....de kloot zakken.....heel veel liefde en geld aan gespendeerd ........we missen hem nu al... W124? 300D 1985 kenteken 64-LPN-9 rook silver.......