is er nou echt niemand...
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sebastiaan
- Type wagen: N.n.b.
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
is er nou echt niemand...
http://autobedrijfdekramer.nl/occasions/?page=5 de titel zegt het al. Is er nou echt niemand die mijn vorige coupe ook mooi vind om hem aan te schaffen. Hij is inderdaad aan de prijs maar had toch wel verwacht dat ie redelijk snel weg zou zijn aangezien hier in de buurt wel meerdere rijden
Ennuh is niet bedoeld al reclame dat zeker niet. Ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden
Ennuh is niet bedoeld al reclame dat zeker niet. Ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Re: is er nou echt niemand...
Hij had ook wel wat meer en mooiere en bovendien ook grotere foto's kunnen maken.
Zo lokt het nou ook niet bepaald aan. Dat hij blijkbaar ook geen MP advertentie heeft, lokt ook niet aan.
Zonde want zo'n mooie auto verdiend een liefhebber! Hij vergaat alleen maar door daar te staan. Ik blijf het mooi vinden, grijs leder.
Zo lokt het nou ook niet bepaald aan. Dat hij blijkbaar ook geen MP advertentie heeft, lokt ook niet aan.
Zonde want zo'n mooie auto verdiend een liefhebber! Hij vergaat alleen maar door daar te staan. Ik blijf het mooi vinden, grijs leder.
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

Ja dat bedrijf is hier in de omgeving heel bekend. Vrijwel in iedere straat staat een auto die daar gekocht is. En inderdaad foto's zijn klein en niet uitgebreid. Tevens ook wel paar foutjes bij de opties en hele hoop opties overgeslagen
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Het heeft denk ik ook wel met de crisis te maken. Mensen willen op dit moment een zuinige ruime moderne auto in plaats van een chique minder praktische coup├®.
- AdamCabrio
- Silver Boarder

- Roepnaam: Eelco
- Type wagen: E200 Cabriolet
- Bouwjaar: 1996
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: E320 Kombi 1995
300CE-24 Cabriolet 1992
Komt misschien ook omdat niet iedereen een coupe wil. Persoonlijk vind ik dit het minst geslaagde model van de drie 124 carosserie-varianten.........de cabrio, de kombi en de sedan vind ik veel mooier.....
Maar van het vorige type, de 123, vond ik de coupe juist wel weer erg mooi.......vreemd he, hoe dat kan gaan met ieders persoonlijke smaak.....
Maar van het vorige type, de 123, vond ik de coupe juist wel weer erg mooi.......vreemd he, hoe dat kan gaan met ieders persoonlijke smaak.....
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

Nadeel van coupe vind ik het achterin instappen en het laag plafond. Maar daar tegenover heb je wel met de zomer een fantastishe bak als alle ramen opstaan ect.
Moet wel eerlijk zeggen dat als er ooit een andere W124 komt dat het een sedan wordt
Moet wel eerlijk zeggen dat als er ooit een andere W124 komt dat het een sedan wordt
-
Panzerkampfwagen
. Idd , dat is het punt momenteel, met mijn mieten auto rijd ik gemiddeld 1 op 18 a 19 met een rustige rijstijl, de run op kleinere karretjes is in opmars (helaas),grotere wagens verkrijbaar voor een habbekrats,en wat ook nog is,is dat de kleinere autotjes tegenwoordig net zoveel luxe en opties hebben als de grotere bakken en net zo strak sturen/rijden en geruisloos zijn, wel een leuke coupe/kleur/leder, voor een liefhebber.DJS schreef:Het heeft denk ik ook wel met de crisis te maken. Mensen willen op dit moment een zuinige ruime moderne auto in plaats van een chique minder praktische coup├®.
Laatst gewijzigd door Panzerkampfwagen op zo jul 14, 2013 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- W124500E
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Michel
- Type wagen: 500E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
Eerlijk
hij ziet niet echt aantrekkelijk uit voor een verkoop
showroom glans
mooie zwarte banden en gepoetste velgen
Verder weinig opties en een te hoge prijs
Voor bijna de helft staat er zat
bv
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
hij ziet niet echt aantrekkelijk uit voor een verkoop
showroom glans
mooie zwarte banden en gepoetste velgen
Verder weinig opties en een te hoge prijs
Voor bijna de helft staat er zat
bv
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldt ... ousPage=lr
W124 500E (E60 motor), Eisenmann, gone in less than six seconds.
-
Panzerkampfwagen
De opmerking bij de marktplaats advertentie: over een aantal jaren belasting vrij..
Maaaarrr. De Benz van de topic starter is wel MET garantie, altijd handig bij een oudere wagen. 
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

Prijs is te hoog dat wel. Maar voorschermen zijn vervangen en APK gekeurd. Garantie is op alles en bedrijf doer nooit moeilijk als je terug komt ook al is garantie over. Maar de prijs dat ie waard is ligr meer rondom de 2000
-
Panzerkampfwagen
Verwacht ook wel dat als je daar met 2000cash komt die Benz er wel voor krijgt, ze zijn allang blij ervan af te komen in deze crisis tijd.
-
Gullwing
Panzerkampfwagen schreef:. Idd , dat is het punt momenteel, met mijn mieten auto rijd ik gemiddeld 1 op 18 a 19 met een rustige rijstijl, de run op kleinere karretjes is in opmars (helaas),grotere wagens verkrijbaar voor een habbekrats,en wat ook nog is,is dat de kleinere autotjes tegenwoordig net zoveel luxe en opties hebben als de grotere bakken en net zo strak sturen/rijden en geruisloos zijn, wel een leuke coupe/kleur/leder, voor een liefhebber.DJS schreef:Het heeft denk ik ook wel met de crisis te maken. Mensen willen op dit moment een zuinige ruime moderne auto in plaats van een chique minder praktische coup├®.
Ik ben net over de schok heen van het tanken in Nederland.
Voor 27,50 euro kreeg ik in Rotterdam wel 15 liter euro 95 met biotroep erin die het verbruik ook nog laat toenemen.
Gelukkig was mijn tank vol met die anderhalve emmer. Meer gaat er niet in een R1100GS motorfiets.
Met dit soort prijzen schrik je je lam wanneer je 60 liter tankt zoals in een W124 benzine.
Een tank vullen red je met 100 euro niet meer.
Diesels worden met de MRB van de weg gejaagd, benzine auto's ook maar dan sluipend met extreme brandstof prijzen.
Nederland wordt een land met Aygo's, Micra's en Upjes.
In Duitsland kost E10 bij Jet tankstations nu 1,53 euro 95 doet 1,56 en super 1,58
Achtentwintig eurocent verschil op een liter euro 95 is absurd.
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

Ja brandstofprijzen zijn weer fors aan het stijgen. Ik heb voor het mooie weer maar een 4takt scooter gekocht die1:39 rijdt. Dat merk je wel aanzienlijk in de maandkosten haha
-
Panzerkampfwagen
Raar he dat er tegenwoordig veelal "vergeten" word af te rekenen na het tanken..
ff paar ouwe platen der op flatsen en lekker goedkoop tanken.
De jakkeroos doen er toch niets aan, zijn te druk met flitsen..
-
PeterX300
Prijs is leidend indien de kmstand boven de 2ton uitkomt. Aanbod van deze wagens is domweg te groot. En factoren van nieuwe APK, goeie schermen, net interieur of goed onderhouden is mooi maar onderbouwd niet een hoge prijs. Mijn advies als je de wagen snel wil verkopen pak de site www.gaspedaal.nl vervolgens 2e tabblad. Als je daar de goedkoopste pak en daar ergens in gaat zitten gaat het je lukken.Sebastiaancocoon schreef:Prijs is te hoog dat wel. Maar voorschermen zijn vervangen en APK gekeurd. Garantie is op alles en bedrijf doer nooit moeilijk als je terug komt ook al is garantie over. Maar de prijs dat ie waard is ligr meer rondom de 2000
Nogmaals niet persoonlijk ik wil je goedbedoeld adviseren. De handel in grotere wagens is momenteel bagger en ik zie ook met lede ogen aan hoe het aanbod van ''belastingvrije'' Mercedesen toeneemt. Ook dit heeft effect op de modellen die jonger zijn.
Succes met de verkoop.
Gr Peter
Ps onlangs heb ik wel een Jaguar van Rutger Hauer verkocht. Deze heb ik doordat de kmsstand laag was, volledig gedocumenteerd en een leuke afkomst met 20% hoger dan de marktwaarde kunnen verkopen.
-
Panzerkampfwagen
Voor degene die net die kleur en leder intrieur zoekt heeft het er wel voor over, en de garantie is een dikke plus.
-
Gullwing
Panzerkampfwagen schreef:Voor degene die net die kleur en leder intrieur zoekt heeft het er wel voor over, en de garantie is een dikke plus.
Kleur en interieur zullen bij veel mensen in de smaak vallen.
Airco is leuk gedurende de paar echt warme dagen die we in Nederland kennen en tijdens de vakantie.
Een goed werkend schuifdak is in Nederland minstens even waardevol.
Het zou voor mij een perfekte auto kunnen zijn alleen koop ik voor dat geld een Zwitser met de helft
kilometers en gedocumenteerd onderhoud.
- Sebastiaancocoon
- Diamant Boarder

Oeff. Hij heeft er een iets grotere broer bij gekregen wat een bakbeest.
Jammer dat die zo zwaar zijn en dus vrijwel onbetaalbaar in de belasting
http://autobedrijfdekramer.nl/occasions ... 095&page=1#
Jammer dat die zo zwaar zijn en dus vrijwel onbetaalbaar in de belasting
http://autobedrijfdekramer.nl/occasions ... 095&page=1#
-
Gullwing
De grote broer heeft tegen dat het een ondergemotoriseerd instapmodel is.
Dat 280 motortje moet hard werken om die 2100 kg in beweging te krijgen en te houden.
Hij heeft voor dat het er een uit de laatste serie is met een 5-bak automaat.
Voor de variant met 5 liter V8 of 6 liter V12 is nog steeds veel belangstelling.
Gek genoeg vinden die makkelijker een nieuwe eigenaar dan deze W140.
Dat 280 motortje moet hard werken om die 2100 kg in beweging te krijgen en te houden.
Hij heeft voor dat het er een uit de laatste serie is met een 5-bak automaat.
Voor de variant met 5 liter V8 of 6 liter V12 is nog steeds veel belangstelling.
Gek genoeg vinden die makkelijker een nieuwe eigenaar dan deze W140.