http://www.autoscout24.ch/de/d/Mercedes?... earto=1993
Mmmm... lekker voor erbij..
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Mmmm... lekker voor erbij..
Tja, deze zou ik er wel bij willen.. nog net geen "vollausstattung", maar scheelt niet veel. Iets meer dan Ôé¼5500,- vind ik geen geld voor deze klassieker in de dop
Bovendien, complete historie erbij, zoals het hoort.
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
Re: Mmmm... lekker voor erbij..
Mooie auto maar ongeveer 5650 euro is wel veel geld, maar het is niet duur voor zo'n mooie auto.
Helaas heb ik het niet liggen.
Maar wat een opties! Je ziet veel van die opties wel eens in een W124 maar niet vaak samen. Bijzondere auto.
Helaas heb ik het niet liggen.
Maar wat een opties! Je ziet veel van die opties wel eens in een W124 maar niet vaak samen. Bijzondere auto.
-
Quinten
De adverteerder geeft aan dat de historie waterdicht is incl alle onderhoud, 1de eigenaar uit Monaco en hij is 2de eigenaar in Zwitserland.
Dan is hij zeker niet duur, hoewel hij in NL echt niet 123 verkocht wordt voor die prijs.
Dan is hij zeker niet duur, hoewel hij in NL echt niet 123 verkocht wordt voor die prijs.
- Marcellus
- Diamant Boarder

Mwah, met wat betere foto's erbij moet het wel lukken denk ik? Maar Jan met de Pet zal hem niet kopen nee.. die koopt liever een naar mopf2 omgebouwde diesel zonder historie, als het maar goedkoop isQuinten schreef:hoewel hij in NL echt niet 123 verkocht wordt voor die prijs.
-
DJS
- Diamant Boarder

Klaas de Poel zou hem zo voor minimaal 10.000 euro in zijn showroom zetten, denk ik. 
- Marcellus
- Diamant Boarder

Precies, in dat segment past deze wagen perfect..DJS schreef:Klaas de Poel zou hem zo voor minimaal 10.000 euro in zijn showroom zetten, denk ik.
Als "mijn" 280E er al staat voor Ôé¼6800,-...
http://www.klaasdepoel.com/verkoop/W124?... eUREm3-T9M
- AdamCabrio
- Silver Boarder

- Roepnaam: Eelco
- Type wagen: E200 Cabriolet
- Bouwjaar: 1996
- Opmerkingen / andere wagens.: E320 Kombi 1995
300CE-24 Cabriolet 1992
Ik begrijp die fascinatie met die 300-24V motor niet zo heel erg (in het algemeen op dit forum); ik heb echt 10x liever die andere M104 motor, ofwel als E280 of als E320.
-
DJS
- Diamant Boarder

Ik zou ook liever een 320E hebben om de volgende reden: De 300E-24 levert veel minder koppel dan de 320E en zelfs minder dan de 280E.
Omdat het koppel van de 300E-24 bij hogere toeren wordt geleverd heeft hij een mooi vermogen. Maar ik heb liever dat enorme koppel bij de lagere van de 320E bij dagelijks gebruik.
De 300E-24 is volgens autoweek wel het snelst.
Maar het gaat hier niet alleen om de motor. Het gaat om een lekkere motor, veel opties en een goede onderhoudshistorie.
Een 300E-24 levert ook veel plezier natuurlijk.
Omdat het koppel van de 300E-24 bij hogere toeren wordt geleverd heeft hij een mooi vermogen. Maar ik heb liever dat enorme koppel bij de lagere van de 320E bij dagelijks gebruik.
De 300E-24 is volgens autoweek wel het snelst.
Maar het gaat hier niet alleen om de motor. Het gaat om een lekkere motor, veel opties en een goede onderhoudshistorie.
Een 300E-24 levert ook veel plezier natuurlijk.
- Marcellus
- Diamant Boarder

Ja, ik ook wel hoor, maar deze is te koop, en wel nu. Ik had de wagen ook liever als mopf1 320CE in deze uitvoering, maar die is nu niet te koop.AdamCabrio schreef:Ik begrijp die fascinatie met die 300-24V motor niet zo heel erg (in het algemeen op dit forum); ik heb echt 10x liever die andere M104 motor, ofwel als E280 of als E320.
-
EvanG
prachtige wagen,
over de discussie over de motoren, ik zou ook zeker voor de m104 gaan. wat is dat een fijn rustig en soepel blok.
heel veel mensen kijken door t kabelboom probleem weg van deze auto's. ik zeg gewoon vervangen dat is het geld dubbel en dwars waard.
over de discussie over de motoren, ik zou ook zeker voor de m104 gaan. wat is dat een fijn rustig en soepel blok.
heel veel mensen kijken door t kabelboom probleem weg van deze auto's. ik zeg gewoon vervangen dat is het geld dubbel en dwars waard.
- Marcellus
- Diamant Boarder

Mee eens Evan, angst is een slechte raadgever zo blijkt maar weer eens..
De rijeigenschappen van een W124 met M104 motor zijn fantastisch.
- Jadystana
- Gold Boarder

- Type wagen: 300TE-24
Het ging niet over m104 of niet, want dat zijn ze allebei.
Prachtbak inderdaad, precies mijn oude auto maar dan met (veel) meer opties, en die van mij was zeker niet kaal
Prachtbak inderdaad, precies mijn oude auto maar dan met (veel) meer opties, en die van mij was zeker niet kaal
-
EvanG
klopt helemaal wat je zegt. sorry voor de onduidelijkheid.
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
Of Jan met de Pet koopt liever een goedkope kale 280 zodat die met dit warme weer zijn raampjes met het handje naar beneden moet draaien omdat er ook al geen airco op zitMarcellus schreef:Mwah, met wat betere foto's erbij moet het wel lukken denk ik? Maar Jan met de Pet zal hem niet kopen nee.. die koopt liever een naar mopf2 omgebouwde diesel zonder historie, als het maar goedkoop isQuinten schreef:hoewel hij in NL echt niet 123 verkocht wordt voor die prijs.
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
- Marcellus
- Diamant Boarder

Klopt Verstappen, scherp opgemerkt..Verstappen schreef:Of Jan met de Pet koopt liever een goedkope kale 280 zodat die met dit warme weer zijn raampjes met het handje naar beneden moet draaien omdat er ook al geen airco op zit
-
Ton200TE
- Senior Boarder

- Type wagen: 200TE
Er zit volgens de volledige optielijst zowel leer als velour in de auto. Misschien gewoon maar wat in de advertentie geknald?
-
Panzerkampfwagen
. Ach jee...verstappen..de leukste haha... Koop een barrel van een Benz voor een paar knaken, kun je iig zeggen: ik rijd mercdes.... Hahaha,on nee ik houd van knutselen,das me hobby...Verstappen schreef:Of Jan met de Pet koopt liever een goedkope kale 280 zodat die met dit warme weer zijn raampjes met het handje naar beneden moet draaien omdat er ook al geen airco op zitMarcellus schreef:Mwah, met wat betere foto's erbij moet het wel lukken denk ik? Maar Jan met de Pet zal hem niet kopen nee.. die koopt liever een naar mopf2 omgebouwde diesel zonder historie, als het maar goedkoop isQuinten schreef:hoewel hij in NL echt niet 123 verkocht wordt voor die prijs.
-
Gullwing
Ik wil geen spelbreker zijn maar "originalzustand" is wel wat optimistisch.
De kunststofdelen aan de linkerzijde hebben 3 verschillende kleuren.
Het wagentje heeft dus wel wat mee gemaakt al hoeft dat niet ernstig te zijn.
Een spuiter die niet in staat is de juiste kleur te vinden of een garage die iets monteert dat aardig
in de buurt komt passen niet echt bij de vraagprijs.
De Reiserechner maakt dit wel een byzondere auto, is een zeldzame optie voor een W124.
Wanneer de Monegaskse achtergrond niet meer aan te tonen is komt er in ieder geval 21% btw bij voor de liefhebber.
De kunststofdelen aan de linkerzijde hebben 3 verschillende kleuren.
Het wagentje heeft dus wel wat mee gemaakt al hoeft dat niet ernstig te zijn.
Een spuiter die niet in staat is de juiste kleur te vinden of een garage die iets monteert dat aardig
in de buurt komt passen niet echt bij de vraagprijs.
De Reiserechner maakt dit wel een byzondere auto, is een zeldzame optie voor een W124.
Wanneer de Monegaskse achtergrond niet meer aan te tonen is komt er in ieder geval 21% btw bij voor de liefhebber.
Laatst gewijzigd door Gullwing op wo jul 17, 2013 11:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
EvanG
Vaak vertekend een foto de kleuren heel erg. Heb genoeg auto's gezien die volledig overgespoten Waren in 1 en dezelfde kleur waar je op de foto wel degelijk kleur verschil zag in de delen. Deze niet zichtbaar waren in t echt.
Dit neemt niet weg dat deze wagen evengoed een gedeelte opnieuw gespoten kan zijn. Dit kan ook best van wegen roest geweest zijn.
Dit neemt niet weg dat deze wagen evengoed een gedeelte opnieuw gespoten kan zijn. Dit kan ook best van wegen roest geweest zijn.