niet van Mercedes dus
-
RNRS001
Re: niet van Mercedes dus
Tsja, ik vind de reclame eigenlijk ronduit fantastisch. Inderdaad, hij kan ├®igenlijk niet, maar toch is het een geweldig uitgewerkt idee.
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Haha wel grappig. Op de W201Club is deze ook al voorbij gekomen. Daar waren de reacties wel iets anders. 
Wel knap gedaan met die details (Bijv. op het eind ligt hij in de vorm van een Schwastika) maar ik vind het ook wel een beetje ver gaan. Zoals hier omschreven staat, wil Mercedes-Benz niets met deze 'reclame' te maken hebben. Ironisch genoeg is deze spot echter wel genomineerd voor een prijs.... gesponsord door Mercedes-Benz.
Wel knap gedaan met die details (Bijv. op het eind ligt hij in de vorm van een Schwastika) maar ik vind het ook wel een beetje ver gaan. Zoals hier omschreven staat, wil Mercedes-Benz niets met deze 'reclame' te maken hebben. Ironisch genoeg is deze spot echter wel genomineerd voor een prijs.... gesponsord door Mercedes-Benz.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Moet zeggen dat ik hem ook wel heel erg scherp gevonden vind.
(En ik denk dat ongeveer iedereen het een geweldige reklame had gevonden als het ipv Adolf H. bijv. Mark R. had geweest.........)
(En ik denk dat ongeveer iedereen het een geweldige reklame had gevonden als het ipv Adolf H. bijv. Mark R. had geweest.........)
- Marcellus
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Marcel
- Type wagen: 280E
- Bouwjaar: 1992
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: S212 - E 400 Estate Avantgarde / dec. 2014
Iemand postte deze laatst op mijn facebook profiel, erg mooi gemaakt en scherp idee! Wel wat controversieel natuurlijk.. 
-
MB Halle
Arjen.
Mark Rutte bakt er niets van, en moet zo snel mogelijk opkrassen.
maar om hem nauw hetzelfde toe te wensen als Adolf Hitler vind ik weer net
te ver gaan.
gr Wim.
Mark Rutte bakt er niets van, en moet zo snel mogelijk opkrassen.
maar om hem nauw hetzelfde toe te wensen als Adolf Hitler vind ik weer net
te ver gaan.
gr Wim.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Dat wens ik ook niet, was eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het uitmaakt wie er plat gereden wordt of mensen de reklame goed of slecht vinden.
Uiteraard staat het verkwisten van een paar miljoen/miljard euro in geen verhouding tot het vermoorden van een paar miljoen mensen, zelfs niet 1 mens, dat is ook absoluut niet wat ik bedoelde!
Dus bij deze mijn excuus als het een beetje rot geschreven staat.
Uiteraard staat het verkwisten van een paar miljoen/miljard euro in geen verhouding tot het vermoorden van een paar miljoen mensen, zelfs niet 1 mens, dat is ook absoluut niet wat ik bedoelde!
Dus bij deze mijn excuus als het een beetje rot geschreven staat.