Bezoek Mercedes fabriek bremen
-
Patatbakkkertje
Bezoek Mercedes fabriek bremen
Gister als alvast verjaardags cadeau van m'n vriendin, wij hebben afgesproken dat we een dagje weg gingen ipv dingen geven op verjaardagen! Zij had dus een rondleiding in de fabriek en ofroad parkoer rijden met een Mercedes GLS euhm bedankt voor de tip GLK was het natuurlijk!!! Erg interessant zo'n fabriek om dat een keer te zien zeker een aanrader!!! Enne dat ofroad rijden is ook heel tof, je moet zelfs bij een berg omhoog geloof dat deze 8 meter hoog was en omhoog was 70% echt een raar gevoel maar naar beneden is pas echt een beleving! 80% en dan gewoon terwijl je beneden al kan zien stil gaan staan en die rem los moeten laten en de auto vertrouwen.... wel griezelig maar toch bijna direct na het loslaten van de rem remt de auto gewoon helemaal uit zichzelf!!! Echt een ervaring!!!! Ohja daarna nog in de Mercedes shop geweest om een sleutelhanger te kopen voor m'n ouders hun W124 sleutelbos precies het logo wat voor op de grille zit. Daarna nog even shoppen geweest in het winkelcentrum en een steakhouse bezocht voor een volle maag! Heel erg geslaagde dag!! En voor liefhebbers van Mercedes dus zeker leuk om eens te doen! 
Laatst gewijzigd door Patatbakkkertje op do okt 17, 2013 9:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Re: Bezoek Mercedes fabriek bremen
Dat lijkt mij inderdaad een geweldige dag.
Maar een Mercedes GLS?
Gezien de percentages die je noemt zal dat wel een G-Klasse zijn geweest.
Maar een Mercedes GLS?
Gezien de percentages die je noemt zal dat wel een G-Klasse zijn geweest.
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
-
PCC124
Leuk joh! en dan de volgende keer naar Mercedes museum Stuttgart. Ook een aanrader! En boek dan hotelletje zodat je de volgende dag Porsche museum aan kan doen.
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
Lijkt mij ook fantastisch!
-
Patatbakkkertje
Stuttgart is alleen een pokke eind rijden haha, maar als ik op vakantie zou gaan en in de buurt was ga ik daar zeker een poging toe wagen!!! BMW en Rolls Royce museum heb ik al gehad dit jaar! Sorry ik weet dat die 3 letters hier als vloeken in de kerk zijn of valt dat mee? Nouja Bremen is voor mij maar 179 km!PCC124 schreef:Leuk joh! en dan de volgende keer naar Mercedes museum Stuttgart. Ook een aanrader! En boek dan hotelletje zodat je de volgende dag Porsche museum aan kan doen.
- Jan124CE300
- Expert Boarder

- Roepnaam: Jan
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
Dat zal een leuke dag geweest zijn,
Die 180km met je Benz maakt de dag al goed.
Alvast een vrolijke verjaardag gewenst
!
Maken ze in Bremen enkel de G klasse of ook andere modellen ?
Gr Jan .
Die 180km met je Benz maakt de dag al goed.
Alvast een vrolijke verjaardag gewenst
Maken ze in Bremen enkel de G klasse of ook andere modellen ?
Gr Jan .
-
Patatbakkkertje
De GLK de C klasse sedan en het T model ook de E cabrio en coup├® worden er gebouwd. en die eerste 3 worden gewoon door dezelfde robots gebouwd die gewoon zelf een ander opzetstukken pakken echt een stukje techniek!!
- Jan124CE300
- Expert Boarder

- Roepnaam: Jan
- Type wagen: 300CE
- Bouwjaar: 1991
- Automaat: Ja
- LPG: Ja
Ik had nooit gehoord van die fabriek in bremen !
maarja,ik ben ook enkel geinteresseerd in dat oude spul uit stuttgart !
gr
maarja,ik ben ook enkel geinteresseerd in dat oude spul uit stuttgart !
gr
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
- Bouwjaar: N.n.b.
Patatbakkkertje schreef:je moet zelfs bij een berg omhoog geloof dat deze 8 meter hoog was en omhoog was 70% echt een raar gevoel maar naar beneden is pas echt een beleving! 80% en dan gewoon terwijl je beneden al kan zien stil gaan staan en die rem los moeten laten en de auto vertrouwen.... wel griezelig maar toch bijna direct na het loslaten van de rem remt de auto gewoon helemaal uit zichzelf!!!
Hmmm, wist niet dat een GLK dit ook kon.Patatbakkkertje schreef:Hahaha GLK natuurlijk![]()
![]()
Jaren geleden dit meegemaakt op de AutoRAI en daar mochten de meeste wagens die berg niet nemen, alleen (o.a.) de G-Klasse en de Suzuki Jimny.
Zelfs Land Rover mocht het niet.
Groetjes, Rene.
-
RNRS001
Iemand bij beide musea geweest? Ik ben van plan het museum in Stuttgart te bezoeken omdat het Porsche museum daar ook zit. Is Bremen daarna nog interessant genoeg?
-
Quinten
Jan124CE300 schreef: Maken ze in Bremen enkel de G klasse of ook andere modellen ?
De G klasse word in Oostenrijk gebouwd door Steyr-Puch.