Mercedes 230E Start niet alleen met kabel en raakt overhit!
-
Roberrt123
Mercedes 230E Start niet alleen met kabel en raakt overhit!
Mijn Mercedes 230E start sinds eergisteren niet meer goed alleen met start kabel reed gisteren meer dan 130 km na 3 uur stil staan en ik hem vervolgens weer wou starten deed die het niet meer ???
en me motor raak staat over verhit ik gooi steeds koeivloeistof er in maar hij blijft lek kan zelf de lek niet vinden maar misschien weet iemand anders wat ik moet doen.
gr
en me motor raak staat over verhit ik gooi steeds koeivloeistof er in maar hij blijft lek kan zelf de lek niet vinden maar misschien weet iemand anders wat ik moet doen.
gr
-
GekkeHenkie
Re: Mercedes 230E Start niet alleen met kabel en raakt overh
Dynamo en koppakking?
-
DJS
- Diamant Boarder

- Type wagen: 250TD
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
Sowieso: wat bedoel je met niet meer starten.
Dat de startmotor wel ronddraait maar de motor niet aanslaat of dat als je de sleutel aandraait, er niets gebeurd?'
En wat heb je allemaal op lekken van koelvloeistof gecontroleerd?
Een beetje meer info graag.
Als er echt nergens koelvloeistof te vinden is, is het inderdaad waarschijnlijk als GekkeHenkie al zei de koppakking.
Dat de startmotor wel ronddraait maar de motor niet aanslaat of dat als je de sleutel aandraait, er niets gebeurd?'
En wat heb je allemaal op lekken van koelvloeistof gecontroleerd?
Een beetje meer info graag.
Als er echt nergens koelvloeistof te vinden is, is het inderdaad waarschijnlijk als GekkeHenkie al zei de koppakking.
-
Quinten
Olie controleren op water (ziet het er uit als bruine vla?)
Is de koelvloeistof schoon ?
Overigens, je gegevens in het profiel kloppen niet, een 230E uit 1994 bestaat niet, of het bouwjaar is fout of het type motor is fout.
Is de koelvloeistof schoon ?
Overigens, je gegevens in het profiel kloppen niet, een 230E uit 1994 bestaat niet, of het bouwjaar is fout of het type motor is fout.
-
GekkeHenkie
Probeer je peilstok aan te steken als hij knetterd weet je genoeg
-
Aziz
Kijk of dat de thermostaat open gaat
Mvg
Aziz
Mvg
Aziz
-
JosW124
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Jos
- Type wagen: E250T Diesel
- Bouwjaar: 1993
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: E250 T Diesel 1993
250TD 1991
250TD
1987
Panther M120 1959/zijspan.
Panther M100 1960/zijspan.
Panther 1954 M75 Stroud MK IV.
BMW R80GS
BMW R75/5 - Locatie: Frankrijk, Grandchamp Les Ardennes.
Wat voor kleur rook komt er uit je uitlaat?Roberrt123 schreef:Mijn Mercedes 230E start sinds eergisteren niet meer goed alleen met start kabel reed gisteren meer dan 130 km na 3 uur stil staan en ik hem vervolgens weer wou starten deed die het niet meer ???
gr
Geluk is een oude Mercedes met een volle tank.
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
Doe geen moeite jongens topic is al van juli , helaas komt het de laatste tijd weer regelmatig voor dat er geen
respons meer komt van de topicstarters als het probleem is opgelost . kleine moeite lijkt me.
respons meer komt van de topicstarters als het probleem is opgelost . kleine moeite lijkt me.
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb