mark my words
maar ga het toch doen, want ik heb ook al enkele jaren misbruik gemaakt van de mrb vrijstelling: sterker nog: ik ga meer km's maken met mijn 48 jaar oude Volvo: nog meer misbruik

Niet belastingontduiking maar belastingontwijking. Daar zit een erg groot verschil tussen.MajikSimon schreef:
Mensen met oldtimers worden veelal weggezet als bepaalde typjes, die feitelijk belasting ontduiken en niet zo moeten zeuren over een paar tientjes..

Natuurlijk ben ik het ook wel met Hanegem eens over dat dit eigenlijk geen zoden aan de dijk zet.
Alleen dat is makkelijk achteraf.

Acvd schreef:Ik zie wel dat er veel word gepraat hier op de site!!!!! maar mee doen ho maar , misschien is er niets mee berijkt gisteren in Den Haag maar als je niets doet dan alleen maar klagen en praten dan zal er nooit iets veranderen in dit klootjes land hier met zo'n kut regering zoals we nu hebben.
het zou leuk geweest zijn als de hele 124 club er bij was geweest.

als we massaal gaan schorsen gaat de prijs daarvan ook drastisch omhoog ivm toegenomen administratiekosten

De enige echte schuldige van al die naaistreken van de politiek wegens de crisis zijn....*Ophetwater schreef:Is niet fair om schuld bij je zelf of andere liefhebbers te leggen. Ieder heeft gedaan Wat hij kon. Enige schuldige is politiek die dit willens en wetens heeft doorgedrukt.

Ik heb (3 dec) alleen nog maar de brief met de aankondiging dat er weer MRB betaald moet worden per 2014 ontvangen. Deze brief heeft formeel niet te status van beschikking, en er kan daarom formeel geen bezwaar tegen gemaakt worden. (Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het niet zinnig vind om de brief van Mafkees te sturen, als reactie op deze 'aankondiging', integendeel. Heb hem zelf net op de post gedaanSanderDTCH schreef:Allemaal onderstaande brief kopieren en insturen als bezwaarschrift.....
Kost je een postzegel , en zij hebben er een bak werk van
--------------------------------------------------------------------------------------
Aan INSPECTEUR BELASTINGDIENST
J.F. VAN DE POLL
POSTBUS 9047
7300 GJ APELDOORN
Betreft:
Uw schrijven d.d. dec. 2013
etc, etc.