Beste clubleden,
Van mijn W124 uit 1986 is sinds kort mijn dimverlichting uit. Eerst aan de linker zijde daarna aan de rechterzijde. Ik heb alles na gelopen maar geen breuken in de kabels ontdekt.
Wat kan de oorzaak zijn van het uitvallen van mijn dimlichten?
Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt.
Mvg Leon Wokke
Verlichting
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: Verlichting
Welkom, voorstellen kun je je in dit subforum: http://w124club.nl/viewforum.php?f=11
Stomme vraag maar zijn je lampjes wel goed?
Kijk anders eerst je zekeringen na, de zekeringen zijn meestal aluminium, de houder is van koper dus krijg je corrosie. Hoef je niets van te zien maar als je even met de zekeringen draait is meestal al genoed, is zekering 13 en 14, zit een sticker/kaart aan de binnenkant van je zekeringenkastdeksel en anders het bijgevoegde plaatje.
Anders kan het je verlichtingsrelais nog zijn, grootste relais in je relaiskast, nr 1265420332.
Of je verlichtingsschakelaar.
Je zegt dat je alle kabels nagelopen hebt dus ik neem aan je ook alle stekkers gecheckt hebt of die vast zitten?
Stomme vraag maar zijn je lampjes wel goed?
Kijk anders eerst je zekeringen na, de zekeringen zijn meestal aluminium, de houder is van koper dus krijg je corrosie. Hoef je niets van te zien maar als je even met de zekeringen draait is meestal al genoed, is zekering 13 en 14, zit een sticker/kaart aan de binnenkant van je zekeringenkastdeksel en anders het bijgevoegde plaatje.
Anders kan het je verlichtingsrelais nog zijn, grootste relais in je relaiskast, nr 1265420332.
Of je verlichtingsschakelaar.
Je zegt dat je alle kabels nagelopen hebt dus ik neem aan je ook alle stekkers gecheckt hebt of die vast zitten?
-
LeonWokke
Dank heren,
Ik vermoet dat ik eerst mijn lichtschakelaar binnen moet nalopen. Mocht ik daarna nog problemen hebben kom ik graag bij jullie terug.
Mvg Leon W(124)okke
Ik vermoet dat ik eerst mijn lichtschakelaar binnen moet nalopen. Mocht ik daarna nog problemen hebben kom ik graag bij jullie terug.
Mvg Leon W(124)okke
- Pena
- Platinum Boarder

- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 300SD 1981 aut.
W124 300D 1986 - Locatie: Delft
pena schreef:Hoi Leon,
Meestal is het de massa.
Hoi Leon,
Geef de koplamp maar eens extern massa.
Herman
250D
300D
250D
300D