Wie heeft het antwoord ?
Via Ebay een mooi set schapenvachthoezen kunnen bemachtigen.
Vraag: hoe kun je de hoofdsteunen verwijderen ? Zie nergens een borgpennetje of iets dergelijks.
Hoofdsteunen verwijderen
-
Mafkees
Re: Hoofdsteunen verwijderen
Volgens mij zit er in de rugleuning, net onder je hoofdsteun ergens een knopje.
Dus volg aan de achterkant je hoofdsteun pin, waar die de stoel in gaat. In die lijn zit dan een soort van knopje. De mogelijkheid bestaat dat dit aan de zijkant van je stoel zit.
Ben het iets wat vergeten, maar weet nog dat het simpel is.
Dus volg aan de achterkant je hoofdsteun pin, waar die de stoel in gaat. In die lijn zit dan een soort van knopje. De mogelijkheid bestaat dat dit aan de zijkant van je stoel zit.
- Pena
- Platinum Boarder

- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: W126 300SD 1981 aut.
W124 300D 1986 - Locatie: Delft
Niet vertellen, mafkees
.
Maar we willen wel een fototje
.
.Maar we willen wel een fototje
Herman
250D
300D
250D
300D
-
E320C
- Senior Boarder

- Roepnaam: Gerrit
- Type wagen: E320
- Bouwjaar: 1994
- Automaat: Ja
- Opmerkingen / andere wagens.: Volvo V70 D5. 225pk 480NM
mafkees schreef:Volgens mij zit er in de rugleuning, net onder je hoofdsteun ergens een knopje.
Het was even voelen en zoeken naar het knopje, en hupsakee los. Als je de juiste knopjes maar weet te vinden, lukt alles. (het knopje zit idd in lijn met de hoofdsteun pin) Hardstikke bedankt.
Pena: als de hoezen er mooi om zitten (moet ook de armsteun nog even los meubelen), zal ik een fotootje sturen. Voorlopig zit ik op een heerlijk origineel naturel schapenvachtje en wie wil dat nou niet (zeker als de stoel ook nog eens verwarmd is), niet jaloers worden, er zijn nog W124's en schapen genoeg.
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Dit is hoe het zit, rechts de plaat welke achter op de stoel zit, je ziet daar een rondje, als je voelt achter op de plaat voel je dat gat, daar zit een knop welke je in moet drukken en gedrukt houden. Dan kun je je hoofdsteun eruit trekken, beetje heen en weer wiegelen, met 2 man gaat het makkelijker.