deurpanelen met een gaatje

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
Gesloten
cooper

deurpanelen met een gaatje

Bericht door cooper »

Heeft iemand een goed idee om het gaatje van de raamslingers in de deurpanelen weg te werken nadat je electrische ramen hebt geplaatst?

Hier zijn vast mensen die dit al eens bij de hand hebben gehad en ik ben erg benieuwd.

Groeten Erwin
Rob300
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Roepnaam: Rob
Type wagen: 200D
Bouwjaar: Ouder
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: deurpanelen met een gaatje

Bericht door Rob300 »

zwart antenne afdek dopje ..... desgewenst in de goede kleur spuiten ...
cooper

Bericht door cooper »

Ik hoor toevallig net ook dat er speciale afdekdopjes voor zijn, maar waar die te krijgen zijn Joost mag het weten. De MB dealer (waar ik het liefst zo ver mogelijk uit de buurt blijf) heeft al dat kleinere materiaal voor de oudere Mercedes bijna nooit liggen.

Er zijn vast mensen op dit forum die vaker met dat bijltje gehakt hebben en waarom het wiel 2x uitvinden........
Bassje
Senior Boarder
Senior Boarder
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja
LPG: Nee

Bericht door Bassje »

Het zal je verbazen wat Mercedes-Benz nog allemaal kan leveren voor de oudere modellen..
Syn.Ther.

Bericht door Syn.Ther. »

ik verbaas me regelmatig over de prijs, positief danwel, vergeleken met japanse orinele delen is MB zeker niet duur, en zeker gezien de levensduur (kwaliteit) van de meeste delen.
Bassje
Senior Boarder
Senior Boarder
Type wagen: Ander type
Bouwjaar: 1990
Automaat: Ja

Bericht door Bassje »

Helemaal mee eens! Ook betaal je geen verzendkosten als iets uit het magazijn uit Duitsland moet komen.
Paul-P
Expert Boarder
Expert Boarder
Type wagen: 250TD
Bouwjaar: 1986
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens.: W201 1989

Bericht door Paul-P »

op mijn vorige werk hadden we in het magazijn gewoon een bak met afdicht dopjes, bol van boven, met een dubbele rand, die prop je er zo in, kan je wel bij een ijzerwarenhandel halen denk ik.

ik denk er over om het een keer naar de stoffeerder te brengen, ik heb van die geplooide leer panelen, en die schotjes waar het leer om heen zit, die kunnen er uit, nieuw lapje er op en klaar. Moet zowel voor als achter nog gebeuren.
Gesloten