moeilijke slang van de sigaar 300CE

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.
Gebruikersavatar
Jan124CE300
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 81
Lid geworden op: wo mar 21, 2012 8:55 pm
Roepnaam: Jan
Type wagen: 300CE
Bouwjaar: 1991
Automaat: Ja
LPG: Ja
Locatie: Antwerpen (B)

moeilijke slang van de sigaar 300CE

Bericht door Jan124CE300 »

hoi beste forum leden.

men 300CE van 1991 heeft sinds een tijdje ook het probleem dat de motor afslaat wanneer hij warm is gereden en ik het gas loslaat.
bij bv stoplicht of rotonde. : :cry:
natuurlijk is er het forum om ongemakken te verhelpen. :D
ik verdenk de slangen aan de sigaar.
heb laatst de sigaar gereinigd met remreiniger en er kwam wel wat rotsooi uit.
nu heb ik 2 niewe darmjes voor op die sigaar (lang en kort).
die korte van gasklep naar sigaar kun je makkelijk bij en is vervangen.
maar die andere naar het inlaatspruitstuk is een ander verhaal.
daar geraak je ni zomaar bij.
ik ga morge langs de onderkant proberen of ik erbij kan.
heb de how to afgezocht maar niets gevonden.
ik heb geen zin om de spinnenkop te demonteren.

wie weet wat ik bedoel en heeft de oplossing. :o
mvg jan.
Plaats reactie