Hallo forummers , heeft iemand ervaring met het repareren van het schuif/kanteldak want de mijne is stuk , hij kantelt nog wel maar schuift niet meer , ik wil er zelf niet aan beginnen om niet nog meer kapot te maken.
is er misschien hier iemand die mij zou willen helpen met het repareren van het dak , in de buurt van Breda/Roosendaal.
het hoeft niet voor niks , alvast bedankt voor de respons.
schuif/kanteldak
- Jurjen S
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Jurjen
- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1988
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Volvo S80 2.5T
Re: schuif/kanteldak
Ik heb die van mij toen bij EPS in Steenbergen laten maken. Was 1 geleider afgebroken. kantelde wel, schoof niet meer.
Je kan er ook zelf aan beginnen, staat genoeg van online en Gombal is er ook eens mee bezig geweest, dus mogelijk wel goeie foto's ook. Maar het is een lastig klusje.
Koop in ieder geval als je de kans hebt, geen immitatie geleiders....... die zijn eerder kapot, dan jij dat dak weer in elkaar hebt
Je kan er ook zelf aan beginnen, staat genoeg van online en Gombal is er ook eens mee bezig geweest, dus mogelijk wel goeie foto's ook. Maar het is een lastig klusje.
Koop in ieder geval als je de kans hebt, geen immitatie geleiders....... die zijn eerder kapot, dan jij dat dak weer in elkaar hebt
Met een hamer past alles.