Laten we met z'n allen Ruben beterschap wensen!
-
Rob300
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rob
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: Ouder
- Automaat: Nee
- LPG: Ja
Laten we met z'n allen Ruben beterschap wensen!
Met dank aan Dirk-Jan;
Ik las zojuist op een ander forum het volgende bericht, van Michel,de broer van Ruben (ruubster hier op het forum), waar ik heel erg van geschrokken ben. Ruben heeft een extreem zware hartoperatie ondergaan. Ik quote hieronder de berichtgeving van zijn broer, met de updates. Eventuele volgende updates zal ik hier ook plaatsen.
Laten we Ruben met zijn allen heel veel sterkte en beterschap toewensen!
Op donderdag 12 mei 20:13 werd het eerste bericht geplaatst:
Michel-broer van ruub-sterw201 schreef:Hallo ik ben de broer van Ruben. Ruben ligt zelf op dit moment nog op de operatietafel in het ziekenhuis voor een hartoperatie. Ze zijn vanaf vanochtend bezig een hartklep te vervangen een stuk ader bij zijn hart te vervangen en een gat tussen twee hartkamers te dichten. De operatie bleek echter gecompliceerder dan ze dachten en zijn daarom nu nog bezig met opereren terwijl ze normaal gesproken om 3 uur vanmiddag klaar moesten zijn. vanmiddag was er weer een complicatie (veroorzaakt door twee eerdere operaties) en moest daarna weer gekoeld worden en aan de hart long machine waar die net vanaf kwam. er werd ons verteld savonds om 8 uur weer even terug te bellen om naar de vorderingen te vragen. we werden om half acht teruggebeld dat de complicatie verholpen was. alleen tijdens het opwarmen is zijn longslagader 2 cm gescheurd en moest dus direct weer gekoeld worden en weer aan de machine om dit te verhelpen. ze hebben gekeken om een stuk slagader uit zijn been te halen alleen waren deze ook te dun daarvoor. nu hebben ze de ader toch dicht gekregen, vraag me niet hoe want ik ben het op dit moment ook even kwijt, en hebben ze zijn hart weer op gang en zijn ze weer begonnen met het opwarmen van zijn lichaam.
"positief" punt is wel dat de ader scheurde terwijl hij nog "open" op de operatietafel lag en het dus direct konden verhelpen, was dit een paar uur later op de IC gebeurd had het niet goed afgelopen.
nog een "positief" punt is dat zijn hart zelf klopt en met een normaal ritme dus dat hij waarschijnlijk niet de pacemaker hoeft welke ook genoemd werd als mogelijk gevolg van de operatie. Andere kant van het verhaal is dat het voorlopig nog niet voorbij is maar tis een echte taaie en ik hoop dat jullie voor hem duimen.
wilde dit toch even kwijt en zijn jullie ook op de hoogte
mvg michel de broer van ruben
Diezelfde avond van de 12e mei volgt om 23:05 de volgende update:
Michel-broer van ruub-sterw201 schreef:ruben is inmiddels uit de operatiekamer en op de IC aangekomen. Hij is er nog lang niet maar heeft iig de operatie zover overleeft. Ze houden hem zowieso nog slapend tot morgenavond.
Ik hoop dat het volgende bericht weer van Ruben is , anders laat ik nog wel even weten wat de vorderingen zijn.
mvg Michel
Ook vanaf dit punt nogmaals Heel erg veel beterschap toegewenst Ruben!
Ik las zojuist op een ander forum het volgende bericht, van Michel,de broer van Ruben (ruubster hier op het forum), waar ik heel erg van geschrokken ben. Ruben heeft een extreem zware hartoperatie ondergaan. Ik quote hieronder de berichtgeving van zijn broer, met de updates. Eventuele volgende updates zal ik hier ook plaatsen.
Laten we Ruben met zijn allen heel veel sterkte en beterschap toewensen!
Op donderdag 12 mei 20:13 werd het eerste bericht geplaatst:
Michel-broer van ruub-sterw201 schreef:Hallo ik ben de broer van Ruben. Ruben ligt zelf op dit moment nog op de operatietafel in het ziekenhuis voor een hartoperatie. Ze zijn vanaf vanochtend bezig een hartklep te vervangen een stuk ader bij zijn hart te vervangen en een gat tussen twee hartkamers te dichten. De operatie bleek echter gecompliceerder dan ze dachten en zijn daarom nu nog bezig met opereren terwijl ze normaal gesproken om 3 uur vanmiddag klaar moesten zijn. vanmiddag was er weer een complicatie (veroorzaakt door twee eerdere operaties) en moest daarna weer gekoeld worden en aan de hart long machine waar die net vanaf kwam. er werd ons verteld savonds om 8 uur weer even terug te bellen om naar de vorderingen te vragen. we werden om half acht teruggebeld dat de complicatie verholpen was. alleen tijdens het opwarmen is zijn longslagader 2 cm gescheurd en moest dus direct weer gekoeld worden en weer aan de machine om dit te verhelpen. ze hebben gekeken om een stuk slagader uit zijn been te halen alleen waren deze ook te dun daarvoor. nu hebben ze de ader toch dicht gekregen, vraag me niet hoe want ik ben het op dit moment ook even kwijt, en hebben ze zijn hart weer op gang en zijn ze weer begonnen met het opwarmen van zijn lichaam.
"positief" punt is wel dat de ader scheurde terwijl hij nog "open" op de operatietafel lag en het dus direct konden verhelpen, was dit een paar uur later op de IC gebeurd had het niet goed afgelopen.
nog een "positief" punt is dat zijn hart zelf klopt en met een normaal ritme dus dat hij waarschijnlijk niet de pacemaker hoeft welke ook genoemd werd als mogelijk gevolg van de operatie. Andere kant van het verhaal is dat het voorlopig nog niet voorbij is maar tis een echte taaie en ik hoop dat jullie voor hem duimen.
wilde dit toch even kwijt en zijn jullie ook op de hoogte
mvg michel de broer van ruben
Diezelfde avond van de 12e mei volgt om 23:05 de volgende update:
Michel-broer van ruub-sterw201 schreef:ruben is inmiddels uit de operatiekamer en op de IC aangekomen. Hij is er nog lang niet maar heeft iig de operatie zover overleeft. Ze houden hem zowieso nog slapend tot morgenavond.
Ik hoop dat het volgende bericht weer van Ruben is , anders laat ik nog wel even weten wat de vorderingen zijn.
mvg Michel
Ook vanaf dit punt nogmaals Heel erg veel beterschap toegewenst Ruben!
-
E300
Re: Laten we met z'n allen Ruben beterschap wensen!
Ruben langs deze weg wil ik jou, maar ook je naaste heel veel sterkte toewensen.
John
John
- Merceders200D
- Gold Boarder

- Roepnaam: Carel
- Bouwjaar: 1985
- LPG: Nee
Ai, pittige operatie dus!!
Jullie hele familie sterkte toe gewenst en dat hij maar weer snel de oude mag worden..
Gr Carel
Jullie hele familie sterkte toe gewenst en dat hij maar weer snel de oude mag worden..
Gr Carel
''Keep on chooglin'' !!!!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Bouwjaar: 1986
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Heel veel sterkte en mocht je gauw weer beter worden
Gr
Sander
Gr
Sander
Laatst gewijzigd door SanderDTCH op za mei 14, 2011 10:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Youpy
- Platinum Boarder

- Type wagen: 300D
Beterschap en hou vol! 
- Verstappen
- Diamant Boarder

- Type wagen: 300E
- Bouwjaar: N.n.b.
- Automaat: Ja
Beterschap Ruben
en voor de familie heel veel sterkte.
groet Martin
en voor de familie heel veel sterkte.
groet Martin
Zoek je onderdelen of opties ?, stuur me maar een pb
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
Zoals ik ook heb aangekondigd op het W201 forum, alle reacties zullen worden verzameld en naar Ruben gestuurd.
Misschien is het leuk om een afbeelding van jou en je wagen bij je reactie neer te zetten. (houd het wel duidelijk en compact)
Misschien is het leuk om een afbeelding van jou en je wagen bij je reactie neer te zetten. (houd het wel duidelijk en compact)
Groetjes, Rene.
I'm not weird, I'm a Limited Edition.
-
saw124
- Gold Boarder

- Type wagen: 200
- Opmerkingen / andere wagens.: W123 300D 1984 aut.
W212 E300 BT Hybrid, W140 S600L 1996,
Nissan 300ZX Z31 1986
Triump Daytona 955I. - Locatie: Rotterdam
Ruben, veel sterkte en beterschap toegewenst. Ook jouw familie wens ik veel sterkte toe om de moeilijke tijden te doorkomen.
Groeten, Sava.
Groeten, Sava.
Ben geen expert, maar rijdt wel lekker zo'n Mercedes?
-
Siloco
Ruben beterschap en sterkte toegewenst.
Laatst gewijzigd door Siloco op ma mei 16, 2011 12:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- EmileW124
- Silver Boarder

- Roepnaam: Emile
- Type wagen: 250D
- Bouwjaar: 1985
- Opmerkingen / andere wagens.: CL500 AMG 2003
VW Passat variant 2011 - Locatie: Nederland/België
Ruben,
que te mejores deprisa aver si sales de eso
Recuerdos
Emile
que te mejores deprisa aver si sales de eso
Recuerdos
Emile
Stichting: W-series tegen Kanker
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
Bedenker: Max Martin
Oprichter: Emile Martin
- deCondor
- Expert Boarder

- Type wagen: 230CE
- Bouwjaar: 1988
Ruben en Fam. Beterschap en sterkte na deze heftige operatie.
Vrijheid is een volgetankte Mercedes
Gr. Jos ... ''deCondor''
Gr. Jos ... ''deCondor''
-
Sterretje1968
- Platinum Boarder

- Roepnaam: Rene
- Type wagen: E300T Turbodiesel 4-MATIC
[color=#FFFFFF]Ruub-ster (op het W201 forum)[/color] schreef:Ik ben heel langzaam aan het hestellen, er gaan nog wel wat weekjes inzitten, Het is maar goed dat in 'n berg geduld heb![]()
Jullie horen het!
Groetjes, Rene.
-
Ruubster
- Senior Boarder

- Type wagen: E220T
- Bouwjaar: 1994
- Opmerkingen / andere wagens.: W201 190D
Leuk dat er ook hier aan mij en familie gedacht is/wordt! Het gaat 'gestaagt' Dat wil zeggen; Geen problemen of allerhande rare complicaties. Eergisteren nog langs de huusarts geweest en die was ook zeer te spreken over het herstel.
En nu maar de tijd gunnen en afwachten. Het liefst ga ik volle bak verder met beide auto's (W201/W124? maar zodra ik opsta weet ik weer waarom niet
Ik houdt jullie op de hoogte.
En nu maar de tijd gunnen en afwachten. Het liefst ga ik volle bak verder met beide auto's (W201/W124? maar zodra ik opsta weet ik weer waarom niet
-
Ruubster
- Senior Boarder

- Type wagen: E220T
- Bouwjaar: 1994
- Opmerkingen / andere wagens.: W201 190D
Afgelopen week heb ik enkele boeken besteld over de W201 en W124. Na lang zoeken op Ebay een paar biedingen gewonnen.
Gisteren klapperde de brievenbus, een gele enveloppe! Dat kon neit missen; Het eerste tijdschrift uit de jaren 90 was binnen
Niets bleek minder waar. Wat ik heb gekregen?! Van de oprichters/moderaters van de W201 en W124 club alle reactie's geplaats in dit topic. Mooi gebundeld in een map! Bij deze: Hartstikke bedankt! die gaat bij de documentatie van de auto's
Erg leuk! Het herstel? Dat gaat prima! Aanstaande Donderdag terug naar het ziekenhuis, dan weer door de molen heen met proefjes filmpjes en foto's. En maar eens vragen of ik weer wat meer mag gaan doen... Sleutelen bijvoorbeeld
Niet dat ik daarvan uitga.. Heb er wel zin in maar het zal nog wel even tegenvallen.
Geduld is een schone zaak! Nogmaals bedankt voor dit leuke boekwerk!
Gisteren klapperde de brievenbus, een gele enveloppe! Dat kon neit missen; Het eerste tijdschrift uit de jaren 90 was binnen
Erg leuk! Het herstel? Dat gaat prima! Aanstaande Donderdag terug naar het ziekenhuis, dan weer door de molen heen met proefjes filmpjes en foto's. En maar eens vragen of ik weer wat meer mag gaan doen... Sleutelen bijvoorbeeld
Geduld is een schone zaak! Nogmaals bedankt voor dit leuke boekwerk!
-
Hans
Hele thread gemist, was net op 14/5 op vakantie gegaan. Maar blij te horen dat het goed met je gaat!
-
E300
Hoi Ruben,
Al ken ik je niet persoonlijk, was ik toch wel geschrokken van het bericht hier op het forum en leek mij een sterkte betuiging wel op zijn plaats.
Ik ben blij dat je alweer denkt aan sleutelen wat aangeeft dat je, je al weer een stuk beter voelt, nu alleen maar hopen dat de dokter er net zo over denkt.
Suc6, John
Al ken ik je niet persoonlijk, was ik toch wel geschrokken van het bericht hier op het forum en leek mij een sterkte betuiging wel op zijn plaats.
Ik ben blij dat je alweer denkt aan sleutelen wat aangeeft dat je, je al weer een stuk beter voelt, nu alleen maar hopen dat de dokter er net zo over denkt.
Suc6, John
-
Admin
Namens het hele team, heel graag gedaan.ruubster schreef:Wat ik heb gekregen?! Van de oprichters/moderaters van de W201 en W124 club alle reactie's geplaats in dit topic. Mooi gebundeld in een map! Bij deze: Hartstikke bedankt! die gaat bij de documentatie van de auto's
[...]
Nogmaals bedankt voor dit leuke boekwerk!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Kijk dit noemen ze nou een familieforum
Gr
Sander
Gr
Sander
-
Genieter
Ruben,
Van harte beterschap uit "het hoge noorden" (Woonplaats: Tolbert (Gn)). Toevallig las ik vanavond net deze topic, anders had ik sneller gereageerd. Ook veel sterkte voor je vrienden en familie.
En ...... vergeet niet te genieten van de kleine dingen, jij komt er wel.
Hou je taai,
Guus
Van harte beterschap uit "het hoge noorden" (Woonplaats: Tolbert (Gn)). Toevallig las ik vanavond net deze topic, anders had ik sneller gereageerd. Ook veel sterkte voor je vrienden en familie.
En ...... vergeet niet te genieten van de kleine dingen, jij komt er wel.
Hou je taai,
Guus
- Bijlagen
-
- index.jpg (11.32 KiB) 3691 keer bekeken
-
- DSCN6147 (Custom).JPG (62.61 KiB) 3690 keer bekeken