hallo,
Mijn spiegelverstelling rechts werkt niet helemaal naar behoren en ik wil deze repareren. Hij kantelt wel, maar draait niet. Je hoort het motortje wel draaien maar je kan zien en voelen dat het spiegeltje los zit.
Nu had ik de spiegel al gedemonteerd, maar kon echt geen mogelijkheid vinden om bij het binnenwerk te komen. En ik had geen trek om iets te forceren en af te breken, dus vraag het nu aan jullie:
Hoe kan ik bij het binnenwerk van mijn spiegel komen? en heeft iemand daar misschien foto's van?
alvast bedankt!
Mvg,
Lucas
repareren spiegelmechanisme rechts (opgelost)
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: repareren spiegelmechanisme rechts
Het spiegelglas zit er gewoon ingeklikt, als je het glas aan de binnenkant van de spiegel (autokant dus) helemaal naar binnen duwt kun je of met je vingers of anders met een halve houten wasknijper het glas er zo vanaf wippen.
Zit in het midden op een kantelmechanisme geklikt en onder en aan de zijkant op de verstelasjes. Misschien hoef je hem alleen maar vast te klikken en werkt het weer?
Zit in het midden op een kantelmechanisme geklikt en onder en aan de zijkant op de verstelasjes. Misschien hoef je hem alleen maar vast te klikken en werkt het weer?
-
Loekaaz
okee hardstikke bedankt! ik ga t vanmiddag ff uitproberen!
mvg,
Lucas
mvg,
Lucas
-
Loekaaz
Hey Arjen!
het is gelukt hoor! het was inderdaad het palletje dat losgeklikt zat, kwestie van een kwartslag draaien en hij klikte dr zo weer in.... Dus hardstikke bedankt!
Tsjuh...wat hou ik van dit forum....
het is gelukt hoor! het was inderdaad het palletje dat losgeklikt zat, kwestie van een kwartslag draaien en hij klikte dr zo weer in.... Dus hardstikke bedankt!
Tsjuh...wat hou ik van dit forum....

- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Gelukkig, dat is dan snel en goedkoop opgelost!