Hallo,
Zie dat het mogelijke extra vermogen op een automaatbak moet komen, als deze er geen zin meer in heeft als hij op zijn oude dag wat extra PK's te verwerken heeft gehad, krijg je van die mooie olie met allerlei ijzer en brons kleurtjes erin .
Paar voorbeelden van ombouw:
Golf 1.1(benzine) eerste type ombouwen naar 1.6 Turbo diesel met motor uit een Golf tweede type, inclusief allerlei aanpassingen aan remmen , uitlaat en onderstel.
Peugeot J7 bus van '71 omgebouwd van benzine naar diesel met alle benodigde zaken.
Golf tweede type van '83 compleet(dus echt alles) omgebouwd van benzine naar turbo diesel van '92. Diverse werktuigbouwkundige projecten(graaf en heimachines) in de Diesel/hydraulieksfeer, vorkheftrucks EX(explosievrij voor munitiecomplexen) maken.
Huidige project, van drie W124 en alle goede componenten samenstellen en inbouwen in een '86 er station. Al met al vergt ieder project zeer veel tijd en doorzettingsvermogen om door te gaan tot het resultaat ook echt goed is en AF.
En nog een vraag aan Polleke,De stelling:" Het alleen theorethische voordeel van een turbo en het feit dat je alleen met meer cylinderinhoud meer bereikt" is net zo ouderwets als dat ik ben.
Downsizen is in man!!! sleur je vw passat vooruit met een 1.4 liter met turbo. Hoe lang blijft het heel? geen miljoen van een oude 300D
succes en groeten Nico