[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
M103 3.0 loopt niet goed : Techniek - 3

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 11:05 pm

M103 3.0 loopt niet goed

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re: M103 3.0 loopt niet goed

Berichtdoor DonJuan1991991 » di aug 09, 2011 2:49 pm

ik denk dat ik dan het woord acceleratiegever verkeerd gebruik ;) ik zag hem zo staan in een stuk Mercedes documentatie, maar kennelijk verkeerd gekeken :roll:

vanochtend even bij John langs geweest, en daar de ontstekingsmodule uitgewisseld. dit had meteen effect en de motor loopt nu ook aanzienlijk beter, of eigenlijk gewoon goed! :D Wat dat betreft is het probleem waar dit topic om draait opgelost. (en wat een prachtgeluid :woohoo: )

ook de luchthoeveelheidspotmeter uitgewisseld, maar dit had geen effect, en van beide potmeters kwamen dezelfde waarden wat betreft de weerstand. ook een ecu en ovp uitgewisseld waarvan bekend was dat deze goed werkten, maar dit bracht ook geen verandering.

wat is de EHR precies?

na al het uitwisselgebeuren vanochtend zijn er alleen wel weer een paar andere vragen bijgekomen, maar daar start ik even een apart topic voor (toerenbegrenzer).
DonJuan1991991
 

Vorige

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten