door HLaan » ma dec 20, 2010 11:46 pm
Nou dat lijkt idd op meerdere problemen en het lijkt erop dat je koelcircuit nu ok is incl thermostaat. Toevallig die thermometer nog gebruikt en gemeten welke waarden je nu meet aan het blok ?
Hoe het kachelcircuit of de (aan)sturing werkt kan ik je helaas niet mee helpen maar kloppen doet het niet, bij stand 18gr goed warm en op de heetste stand lauw..
Persoonlijk zou ik eerst uitzoeken hoe deze temp instelling werkt, is de draaiknop een thermostaat, zo ja hoe werkt deze regeling, hoe wordt de kachelkraan aangestuurd, is er een verband met de temp sensor in het blok ? Lijkt een elektrisch probleem.
Heb je hetzelfde effect aan beiden zijden dus bestuurder en bijrijder kan ook een eenvoudige analyse zijn waarmee je een waarschijnlijk probleen uitsluit > ik doel op de temperatuur bediening (draaiknoppen).
Ik blijf je volgen ben benieuwd,
Wederom succes