[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Onregelmatig lopen benzine motor opgelost. : Techniek

W124Club.nl

Alles over de Mercedes W124

Het is nu zo apr 28, 2024 10:57 am

Onregelmatig lopen benzine motor opgelost.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Onregelmatig lopen benzine motor opgelost.

Berichtdoor Rocky » zo okt 02, 2011 10:58 am

Ik had problemen met een onregelmatige loop van de motor bij het controleren van de bougies bleek dat de bougie van de 4e cilinder helemaal dicht liep met motorolie . Meerdere mensen om advies gevraagd en kreeg te horen dat een koprevisie de oplossing was . Aangezien mijn Benz nog geen
130000 km heeft gelopen ben ik zelf verder op onderzoek gegaan eerst de compressie gemeten die zat op alle cilinders op 13 dat is dus zeer goed. Toen op een ander forum iemand met de zelfde problemen gevonden .Zijn tip de klepseals vervangen ,dat hebben we gedaan eerst alleen bij de 4e cilinder nu dik 1000 km verder loopt de motor 100% en de bougie blijft schoon. Nu de andere cilinders ook nog vervangen en alles is weer als nieuw. Mogelijk heeft iemand iets aan deze tip groet R
Avatar gebruiker
Rocky
Expert Boarder
Expert Boarder
 
Berichten: 110
Geregistreerd: di aug 24, 2010 8:27 am
Woonplaats: Friesland
Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1985
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens.:

Keer terug naar Techniek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten