wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Hallo dit pompje maakt nogal wat lawaai ik wil het vervangen maar wat voor functie heeft het ??? en wie heeft nog een goede liggen ??? zie foto groet R gaat om pompje met blauwe stekker .
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Wie o wie kan mij vertellen waar dit pompje voor dient
-
GekkeHenkie
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Waar zit ie en waar gaan de aansluitingen naar toe
-
Gash
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Ik zou hem even uit z'n rubber halen om het onderdeelnummer af te lezen.
-
Loekaaz
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Het lijkt mij op een elektrisch gestuurd carter onluchtingspompje. Tikt hij bij koude motor?
Hij lijkt in ieder geval sterk op wat ik op mijn CLK heb zitten...
Hij lijkt in ieder geval sterk op wat ik op mijn CLK heb zitten...
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Eerst bedankt heren ik denk ook aan een Carter ontluchings pompje ga vandaag ff kijken waar slangen heen lopen en of er een nummer op staat groet R
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Vandaag het luchtfilter even verwijdert om zien waar slangen heen lopen . 1 slang heeft een aftakking van de de carterontluchting van het kleppendeksel , de andere slang gaat in het luchtfilterhuis het is allemaal origineel het pompje maakt alleen lawaai als de motor langer stationair loopt ! als je gas geeft is hij weer stil . waarschijnlijk zit er een membraampje in het motortje dat niet helemaal fris meer is . Wat wil je na 30 jaar ! De firma Beiboer gebeld die kon het me zo ook niet vertellen dus deze week daar maar even heen dan kunnen ze het zelf zien .En dan gelijk een nieuwe bestellen dan is het hopelijk opgelost . groet R
-
Loekaaz
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
bij mijn CLK doet ie precies hetzelfde. Maar op diverse (internationale) fora las ik dat je je juist zorgen moet maken als hij helemaal niet meer tikt, en dat het dus zo hoort.... Ik vind dat eerlijk gezegd ook best eigenaardig. Maargoed ik ben benieuwd!
-
J_A
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Misschien keer bij Sido Schat vragen in Drachten die zit vlakbij Beiboer. Vind dat laatste bedrijf wel erg duur, voor display voor airco automatisch vroegen ze maar liefst 250 euro. Ook voor plaatwerk moet er altijd kapitalen komen.Rocky schreef:Vandaag het luchtfilter even verwijdert om zien waar slangen heen lopen . 1 slang heeft een aftakking van de de carterontluchting van het kleppendeksel , de andere slang gaat in het luchtfilterhuis het is allemaal origineel het pompje maakt alleen lawaai als de motor langer stationair loopt ! als je gas geeft is hij weer stil . waarschijnlijk zit er een membraampje in het motortje dat niet helemaal fris meer is . Wat wil je na 30 jaar ! De firma Beiboer gebeld die kon het me zo ook niet vertellen dus deze week daar maar even heen dan kunnen ze het zelf zien .En dan gelijk een nieuwe bestellen dan is het hopelijk opgelost . groet R
Kijk altijd even wat nieuw kost, soms valt het erg mee! Zekers bij slijtage onderdelen.
- Rocky
- Expert Boarder

- Berichten: 110
- Lid geworden op: di aug 24, 2010 9:27 am
- Roepnaam: rocky
- Type wagen: 230E
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Renault Twingo 1995
- Locatie: Friesland
Re: wie kan me vertellen wat dit is zie foto !!
Hallo ik ben erachter het pompje is achteraf gemonteerd het hoort bij de achteraf gemonteerde kat ! Om aan de uitlaatgas eisen te voldoen in Duitsland .
