Denk dat het niet de plek is voor een discussie over wel of niet handig. Sorry als ik daar mede aanstichter van ben. We willen gewoon graag de topicstarter helpen. Ik denk dat hij voorlopig voldoende info heeft als ik hem ergens bij moet helpen hoor ik dat graag via pb of email. Dan kunnen wat mij betreft (mits de topicstarter en de mods het goed vinden) de reacties die het dievengilde helpen verwijderd worden. Maar laten we afspreken dat de topicstarter even terugmeld als zijn probleem is verholpen.
Groet Leon.
HELP: Ik kom mijn auto niet in !!
- SanderDTCH
- Diamant Boarder

- Roepnaam: Sander
- Type wagen: 200D
- Bouwjaar: 1986
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Skoda Octavia 1.6TDI combi Greenline
Re: HELP: Ik kom mijn auto niet in !!
Heren
Zullen we het gewoon bij de hoofdtitel van de topic houden!
Zullen we het gewoon bij de hoofdtitel van de topic houden!
- Gombal
- Erelid

- Roepnaam: Arjen
- Type wagen: Ander type
- Bouwjaar: Nieuwer
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens.: Mercedes-Benz W245 170 2008
Re: HELP: Ik kom mijn auto niet in !!
Hoewel ik weinig verhelderende dingen lees over hoe ik in mijn eigen auto kan komen zonder sleutel (behalve de universele manier maar die weet elke boerenl.l) toch dit topic maar gesloten voordat het verder ontaard in een hele discussie over wat wel en niet geplaatst moet/mag worden en omdat er meerdere zijn die het vervelend vinden dat er uberhaupt wat over staat.
Denk trouwens ook dat Robin genoeg info heeft en persoonlijk zou ik wel weten met wie ik even contact opnam
Denk trouwens ook dat Robin genoeg info heeft en persoonlijk zou ik wel weten met wie ik even contact opnam