Ha mede naam genoot,
Helaas een bekend iets. Je koopt een relatief goedkope auto maar stiekem prop je hem vol met geld, de rij ervaring krijg je er natuurlijk wel voor terug.
Ik heb het zelfde gehad met mijn beide W124. De eerste was een mega lekkere strakke 250D. Helaas onbetaaldbaar voor mij in nederland en was voorzien van een roestig aftermarket dak... veel spijt maar dan mega veel spijt dat ik die heb wegedaan, gelukkig wel nog redelijk wat voor gekregen.
2e W124 was mijn 230CE, gekocht voor 1750 van forumlid. Zeker niet te duur voor die auto maar met mijn optie gekte ook flink wat geld in gegaan.
Ik stond toen op het zelfde punt als jij nu. Of de hele uitlaat doen en roest of een moderne auto kopen. 2e heb ik gedaan tot mega grote spijt. 4a 5 maanden later reed ik weer in de coupe die gelukkit nog niet verkocht was.
Helaas 4 maanden later moeten verkopen vanwege de kosten om de roest te doen en omdat ik BBL wilde volgen, dat laatste viel in duigen. Coupe heb ik in zeer fraaie staat en veel opties verkocht aan de zwager van toontje voor maar 1450.... euwig zonde!! Die auto was technisch perfect. Nu bekijk ik die prijzen van coupes tegenwoordig met de zelfde opties. Minimaal over de 3000 en dan weet je absoluut niet wat je koopt.
Mijn tip is, kijk niet naar de km stand. Je weet wat je aan de auto hebt buiten die achterstallig heden. Contacteer toontje even. Des noods de coupe op de auto ambulance, hij weet veel van die autos en denkt met je mee, prachtvent met mooie prijzen.
www.hetvoorportaal.nl is zijn site als het goed is.
Neem een wijs besluit. Nu 2 jaar later heb ik veel maar ook veel spijt dat ik hem heb weggedaan,
Desnoods schors je hem.koop je een tijdelijke auto en maak je onder tussen de coupe weer netjes!