Hallo Jasmine,
Bedankt voor je reactie.
Inmiddels worden er al weddenschappen afgesloten over de toestand van de auto.
Er is zelfs al iemand die aan de hand van foto's zeggen kan dat er sprake is van omkatten.
Dat röntgenonderzoek kan dus achterwege blijven.
Zover ik weet bestaat het onderzoek uit het etsen met een zuur van de plaats waar het chassisnummer is
aangebracht.
Worden daar sporen van laswerk aangetroffen dan is dat een aanwijzing dat chassisnummer en voertuig
mogelijk niet bij elkaar horen. Daarnaast kijkt men op een aantal plaatsen in de auto waar ook gegevens
over het chassisnummer staan welk chassisnummer daar door de fabriek is aangebracht.
Komt men op die normaal verborgen plaatsen ook een ander chassisnummer tegen dan is vermeld op het
kentekenbewijs dan volgt de conclusie dat voertuig en chassisnummer niet bij elkaar horen.
Afgaande op je eerste bericht en dit tweede postje ga ik nog steeds uit van een correct aangepaste auto.
Helaas zijn veel overheidsdienaren behept met een soort beroepsblindheid, ze zien overal spoken.
Ik kan daar over meepraten als rechtmatig houder van een Belgisch rijbewijs.
Ik ben recent voor de derde keer in Nederland aangehouden waarbij ik verdacht werd van het vervalsen van
het rijbewijs.
De Koninklijke Marechaussee wist zelfs te melden dat mijn rijbewijs is gemaakt op een exemplaar uit een
partij gestolen blanco rijbewijzen.
Jammer voor deze "deskundige", het rijbewijs is toch echt aan mij uitgereikt door een ambtenaar van de stad
Antwerpen.
Ik kreeg het advies een verklaring van echtheid aan te vragen bij.......... de RDW
Te zot voor woorden.
Politie en Kmar moeten eerst eens leren om een origineel document te herkennen.
Keep my fingers crossed.